Straks een foto, kom net terug van het bos dus ik laat Gijs eerst ff bekomen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Tjonge, wat een monster is Gijs, dat ie zelfs in de grootste maat niet past!Ja ik sta d'r ook van te kijken!![]()
Bij de woef van Kaio zat die perfect! Maar het zal allicht behoorlijk wat verkoeling brengen in de zomer, en dat is beter dan helemaal niets, toch? Gefeliciteerd met de jas!
Kaio schreef: Arme joepNee hij zal zeker wel wat doen, als is het alleen maar de kleur al. Ben er blij mee
Gijs is idd een stukkie langer ja. Maar voor de rest past ie wel. Maar werken zal ie alsnog dat laatste stukkie zal niet echt veel uitmaken, en dat voor een leuke prijs
Hij staat er ook al zo gelukkig bij![]()
Kaio schreef: Allebei. Foto is van Kaio. Fozzy is ook langer, maar niet hoger als Kaio en ook bij hem ging het ook wel. dacht al dat de split lengte probleem een beetje zou kunnen opvangen bij Gijs
Fozzy groeit ook nog , is een latertje in alles (ook gedrag , tja nakomelingetje)
Kaio schreef: uhm die is dus ook al van vorig jaarOowww, wat een mooierd!![]()
Anne in Duitsland schreef: Oowww, wat een mooierd!Ja nog uitzwaren, die foto is al van vorig jaarBegrijp ik goed dat ie nog in de groei is? Of was dat Gijs?