We doen met 2 personen ongeveer 2 weken met de accu. De tandenborstel is nu 3 jaar oud. Hij staat dan een nachtje op de lader.
Goedkoopste versie die ik toentertijd kon vinden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: De mijne gaat ruim 1,5 week mee.Je moet natuurlijk ook wel af en toe je tanden poetsen ermee.
Anne in Duitsland schreef: Je moet natuurlijk ook wel af en toe je tanden poetsen ermee.Hij wordt 2 keer per dag gebruikt..volgens fabrikant kun je er 14 keer mee poetsen en dan moet ie opgeladen worden. De mijne houdt het 20 poetsbeurten uit en dan heeft ie honger![]()
![]()
*Dorothea* schreef: O en die indicator dat je te hard drukt, slaat ook helemaal nergens op....volgens mij is dat complete onzin.Dat ding brand hier al als ik mijn tanden aai.
Ik moet echt keihard drukken, wil dat lichtje gaan branden.
Lil schreef: Dat ding brand hier al als ik mijn tanden aai.Nee ik moet keihard duwen, dan was ik al lang gestopt met poetsen.
o nee, ik heb poetsschade, misschien duw ik echt hard. Maar je hoeft zeker niet heel hard te drukken voordat dat ding brand.
*Dorothea* schreef: Nee ik moet keihard duwen, dan was ik al lang gestopt met poetsen.Dan zijn ze onbetrouwbaar als je bij de ene keihard moet duwen en ik het idee heb dat die van mij al zeer snel reageert.
*Dorothea* schreef: Nou moet ik zeggen dat ik ook wel erg lang met dat ding bezig ben. Hij zou 7 dagen meegaan met 2 x per dag poetsen, maar na 4 dagen is het wel klaar.Da's snel hoor, 4 dagen, voor een nieuwe Oral-B
*Dorothea* schreef: Zo net terug van de mondhygieniste en ik heb heel goed gepoetst.goed zo en nu nog met de ragers aan de slag en je hebt nooit meer last
Had geen plak meer onder m'n tandvlees en m'n ontstoken tandvlees is al hersteld door het spoelen met chloorhexidine. Ik is blij![]()
henneke schreef: goed zo en nu nog met de ragers aan de slag en je hebt nooit meer lastniet alleen onze hondjes houden van raggen