Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Nee ik niet. Want dat vind ik slordig staan op de badkamer ;D

We doen met 2 personen ongeveer 2 weken met de accu. De tandenborstel is nu 3 jaar oud. Hij staat dan een nachtje op de lader.
Goedkoopste versie die ik toentertijd kon vinden.
Door *Dorothea*
O en die indicator dat je te hard drukt, slaat ook helemaal nergens op....volgens mij is dat complete onzin.
Ik moet echt keihard drukken, wil dat lichtje gaan branden.
Door TMG1961
Anne in Duitsland schreef: Je moet natuurlijk ook wel af en toe je tanden poetsen ermee. :P :biggrin2:
Hij wordt 2 keer per dag gebruikt..volgens fabrikant kun je er 14 keer mee poetsen en dan moet ie opgeladen worden. De mijne houdt het 20 poetsbeurten uit en dan heeft ie honger
Door Lil
*Dorothea* schreef: O en die indicator dat je te hard drukt, slaat ook helemaal nergens op....volgens mij is dat complete onzin.
Ik moet echt keihard drukken, wil dat lichtje gaan branden.
Dat ding brand hier al als ik mijn tanden aai.

o nee, ik heb poetsschade, misschien duw ik echt hard. Maar je hoeft zeker niet heel hard te drukken voordat dat ding brand.
Door *Dorothea*
Lil schreef: Dat ding brand hier al als ik mijn tanden aai.

o nee, ik heb poetsschade, misschien duw ik echt hard. Maar je hoeft zeker niet heel hard te drukken voordat dat ding brand.
Nee ik moet keihard duwen, dan was ik al lang gestopt met poetsen.
Door Lil
*Dorothea* schreef: Nee ik moet keihard duwen, dan was ik al lang gestopt met poetsen.
Dan zijn ze onbetrouwbaar als je bij de ene keihard moet duwen en ik het idee heb dat die van mij al zeer snel reageert.
Door Parelridder
*Dorothea* schreef: Nou moet ik zeggen dat ik ook wel erg lang met dat ding bezig ben. Hij zou 7 dagen meegaan met 2 x per dag poetsen, maar na 4 dagen is het wel klaar.
Da's snel hoor, 4 dagen, voor een nieuwe Oral-B :-\ En als er expliciet op staat dat hij 't 7 dagen moet redden, dus bijna het dubbele, zou ik er mee terug gaan. De batterij neemt natuurlijk alleen maar af en da's tevens het onderdeel waarop je 'm tzt moet vervangen, dus die moet gewoon goed zijn bij aanvang.
Oh, of bedoel je dat je ook wel 2 x zo lang poetst als wat als norm wordt gehanteerd? (2 minuten norm)

Ik denk dat vast stellen of het lampje tav de mate waarmee je drukt wel funktioneert, niet vast te stellen is middels onze eigen indruk of we al dan niet (kei)hard drukken bij het aan gaan van dat lampje. Wie zich er van bewust is te hard te drukken, dat zelf zo beleeft, zou het niet doen. En voor wie dit probleem niet speelt, die laat dat uit het hoofd zo hard te drukken, omdat het daarbij onaangenaam voelt...
Bij mij ploept het lampje heel soms kort aan, voor mij voelt dat dan niet als 'te hard', maar het attendeert me er wel op er beter op te letten.
Door *Marieke*
Ik ben me ook aan het verdiepen gezien een nieuwe wel handig is.. Nu zag ik de Triumph van oral b, maar daar zitten 3 verschillende borstels bij, moet je dan ook serieus 3 keer wisselen qua poetsbeurt, of snap ik het verkeerd??? ::)
Door *Dorothea*
Zo net terug van de mondhygieniste en ik heb heel goed gepoetst.
Had geen plak meer onder m'n tandvlees en m'n ontstoken tandvlees is al hersteld door het spoelen met chloorhexidine. Ik is blij  :)
Door henneke
*Dorothea* schreef: Zo net terug van de mondhygieniste en ik heb heel goed gepoetst.
Had geen plak meer onder m'n tandvlees en m'n ontstoken tandvlees is al hersteld door het spoelen met chloorhexidine. Ik is blij  :)
goed zo en nu nog met de ragers aan de slag en je hebt nooit meer last
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door