*Dorothea* schreef: ik heb zin in koffie maar ik loop nog te kwijlen, laat ik maar even verstandig doen.Dus met een rietje koffie drinken?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: ik heb zin in koffie maar ik loop nog te kwijlen, laat ik maar even verstandig doen.Dus met een rietje koffie drinken?
Maxi's 3-tal schreef: Dus met een rietje koffie drinken?ik wacht maar even tot de verdoving is uitgewerkt.
*Dorothea* schreef: Zo weer terug van de kaakchirurg, de ene is de andere keer niet zullen we maar zeggen.Gewoon ff op je tandjes bijten! Wel opletten dat je tong er niet tussen ligt!
Ze liepen een kwartier achter op schema, dus het moest allemaal wat sneller deze keer. Vorige keer werd er ruim de tijd genomen om de verdoving in te laten werken, toen voelde ik m'n tong en lip tintelen. Maar deze keer niet.En toen ie de verdoving ging testen, toen ging ik door de grond. Dus toen moest er weer bijgeprikt worden. Toen ik na de behandeling op wilde staan toen ging ik zowat voor de vlakte. Heb ik de hele tijd in een kamertje moeten zitten om bij te komen. M'n gezicht is nu ook veel dikker dan de vorige keer.
Vanmiddag werken, jottem.![]()
Angelique schreef: http://www.westerwoldeactueel.nl/2014/0 ... weerdinge/Lees net dat hij overleden is.
In ieder geval leefde die blijkbaar nog toen die hier weggereden werd.
eelke schreef: @Dorothea, klinkt helemaal niet fijn nee... heb je nog ff tot je moet gaan werken?ik moet om half 4 werken, dus ik heb nog even....
Ik ben net gewoon nog in slaap gevallen. Doet wat zeg, zo'n behandeling. Ik slaap haast nooit overdag, ook niet als ik moe ben. Kan dan de rust niet vinden.Nou dat klinkt positief, is helemaal niet verkeerd joh af en toe een dutje.
*Dorothea* schreef: ik moet om half 4 werken, dus ik heb nog even....Oh nou, dan hoop ik dat de verdoving snel uitgewerkt is en dat je lekker een bakje koffie kunt pakken. Dat heb ik net al wel lekker gedaan, ik moet om 2 al beginnen. Nou ja, mijn eerste afspraak dan, want net vanuit thuis al eea gedaan.
Nou dat klinkt positief, is helemaal niet verkeerd joh af en toe een dutje.
Neally schreef: Een koprol hier vandaan. Veel plezier! (Daarna lekker eten aan t strand-je bent dan toch in de buurt.)Goed plan denk ik!![]()
Ronald schreef: Voor de eerste keer meegedaan met aquadinges onder begeleiding van verpleegkundige met cardio-ervaring. Natuurlijk moest ik me weer uitsloven en natuurlijk liep ik tegen de muur op. Lummel.
Ronald schreef: Voor de eerste keer meegedaan met aquadinges onder begeleiding van verpleegkundige met cardio-ervaring. Natuurlijk moest ik me weer uitsloven en natuurlijk liep ik tegen de muur op. Lummel.