Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: Zo weer terug van de kaakchirurg, de ene is de andere keer niet zullen we maar zeggen.
Ze liepen een kwartier achter op schema, dus het moest allemaal wat sneller deze keer. Vorige keer werd er ruim de tijd genomen om de verdoving in te laten werken, toen voelde ik m'n tong en lip tintelen. Maar deze keer niet.En toen ie de verdoving ging testen, toen ging ik door de grond. Dus toen moest er weer bijgeprikt worden. Toen ik na de behandeling op wilde staan toen ging ik zowat voor de vlakte. Heb ik de hele tijd in een kamertje moeten zitten om bij te komen. M'n gezicht is nu ook veel dikker dan de vorige keer.
Vanmiddag werken, jottem.
  :-X
Gewoon ff op je tandjes bijten! Wel opletten dat je tong er niet tussen ligt!  :biggrin2: :biggrin2:
Mijn super lieve moeder had dit weekend een step voor me gehuurd  :D
Het was om uit te proberen of ik dat wel kan zonder pijn in mijn lijf.

Het was super fijn en ging geweldig  :yeah:

Nu krijg ik er 1 voor mijn verjaardag  :groupwave2:

Mijn moeder is zo lief  :smitten: :smitten: :smitten:
Angelique schreef: http://www.westerwoldeactueel.nl/2014/0 ... weerdinge/

In ieder geval leefde die blijkbaar nog toen die hier weggereden werd.
Lees net dat hij overleden is.  :(

@ Dorothea: sterkte! Kaakchirurgen zijn  :nerves:
Oh, en ik weet niet wat ze precies gedaan hebben, maar het is niet altijd een goed idee om met een rietje te drinken na een ingreep in je mond. Heb ik mij laten vertellen.  :D
@Dorothea, klinkt helemaal niet fijn nee... heb je nog ff tot je moet gaan werken?

Ik ben net gewoon nog in slaap gevallen. Doet wat zeg, zo'n behandeling. Ik slaap haast nooit overdag, ook niet als ik moe ben. Kan dan de rust niet vinden.
eelke schreef: @Dorothea, klinkt helemaal niet fijn nee... heb je nog ff tot je moet gaan werken?
ik moet om half 4 werken, dus ik heb nog even....
Ik ben net gewoon nog in slaap gevallen. Doet wat zeg, zo'n behandeling. Ik slaap haast nooit overdag, ook niet als ik moe ben. Kan dan de rust niet vinden.
Nou dat klinkt positief, is helemaal niet verkeerd joh af en toe een dutje.
*Dorothea* schreef: ik moet om half 4 werken, dus ik heb nog even....

Nou dat klinkt positief, is helemaal niet verkeerd joh af en toe een dutje.
Oh nou, dan hoop ik dat de verdoving snel uitgewerkt is en dat je lekker een bakje koffie kunt pakken. Dat heb ik net al wel lekker gedaan, ik moet om 2 al beginnen. Nou ja, mijn eerste afspraak dan, want net vanuit thuis al eea gedaan.
Nu moet ik veel water drinken om afvalstoffen kwijt te raken. Komt wel goed, vanavond eet ik ook nog eens asperge's en die helpen volgens mij ook wel.
Oke, nu serieus.

We werden net gebeld of het vriendinnetje van Oscar hier morgen en overmorgen een paar uurtjes mag zijn. Ik heb ja gezegd. Ik ben toch niet thuis  8)

Hihi, ik denk dat de hondjes het heel gezellig gaan vinden en dat meneer K ook nog wel aan werken toekomt. Maar het is wel een klein beetje gemeen dat ik zomaar ja zeg en ik vind het ook wel jammer dat ik er niet bij ben.

Nu heb ik het koud en ben ik heel erg moe. Dus ik ga mijn bed opstoken, warme melkje maken, nog lekker even boekje lezen en dan een tukkie doen. Morgen weer een leuke dag voor de boeg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door