Kim_S schreef:
Vertel!
Nou ja, natuurlijk nog steeds gezeik met mijn stuit. Dus ik vertel over die spuit behandeling, dat dat zo bizar veel zeer deed, dat het wel leek alsof mijn hele lijf dacht dat ik dood ging. Heel normaal, volgens haar, want ze triggeren direct je zenuwstelsel, en dan krijg je allerlei onderbewuste reactie's zoals zweten en trillen.
O. Waarom vertellen ze je dat in het ziekenhuis dan weer niet he...
Ik ben gekraakt. Ze heeft overal geduwd en getrokken en gecheckt. Niet alleen op de plaatsen waar ik zeg dat het zeer doet. Ze heeft gekeken naar hoe ik sta en kan buigen. Ze legde overal de verschillen uit tussen links en rechts.
Nou en eigenlijk zit ik dus nog steeds helemaal vast en ben ik gewoon een stijve hark.

En dat het boven in mijn nek zeer doet komt wel van mijn stuit. Want mijn hele wervelkolom staat strak en onder spanning. En dat verklaard dus ook waarom ik klappen niet kan opvangen zoals springen of een rare beweging van het paard.
En de klachten van mijn buik hangen heus samen met die van mijn rug. Ze is daar zelfs begonnen met de behandeling.
Oh, en ze kan mijn stuit rechtzetten op een genante manier. Maar daar moest ik nog even over nadenken

(godnondesnokke, het zal toch niet dat die spuit eigenlijk helemaal niet nodig was geweest he? Waarom heb ik dit niet eerder gedaan).
Nou ja, bizar dus. Iemand die zo je lijf kan lezen, en eindelijk iemand die naar alles kijkt. Ipv dat de pijnpoli mij met m'n buikklachten naar Leuven stuurt, en Leuven mij met m'n rugklachten naar de pijnpoli, en ze beide alleen maar diep zuchten als ik zo slecht kan aangeven waar de pijn precies vandaan komt, omdat eigenlijk alles gewoon zeer doet.