Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: Zaaien in zaaigrond in een bakje en dan met bakje en al in de kas. Grond goed vochtig en de rest gaat vanzelf. De komkommers en augurken zijn opgekomen, de pompoenen en courgettes nog niet.
Dat doe ik ook...

Pompoen heeft hier al knoppen.
lekker bezig geweest: bietjes verspeend, 2 rode koolplanten in volle grond gezet, zonnebloemen gezaaid, aardappelplanten aangeaard, kippenhok schoongemaakt, muisjes bekeken :biggrin2:, aardbeien bemest enz.
Mn courgettes en cornichons augurkjes in m'n border zijn opgevreten :(. Gelukkig had ik ze nog niet allemaal geplant...  En in m'n bak zijn m'n slaplantjes ook opgevreten. Grrr zelfs m'n radijsjes worden half opgegeten :(
Mara M schreef: Mn courgettes en cornichons augurkjes in m'n border zijn opgevreten :(. Gelukkig had ik ze nog niet allemaal geplant...  En in m'n bak zijn m'n slaplantjes ook opgevreten. Grrr zelfs m'n radijsjes worden half opgegeten :(
Ik heb een paar weken terug al meerdere rupsen eruit gehaald.. Het ongedierte in mijn huis en tuin is echt niet normaal..
Ik meld me hier ook even.
Heb momenteel een rode bes, braam, framboos, komkommer en wat tomatenstekjes staan.
Daar komen binnenkort nog aardbeien, een appelboompje, kruisbes, nog een rode bes en wat kruiden bij.
Allemaal op het terras trouwens, geen moestuin.
Mara M schreef: Mn courgettes en cornichons augurkjes in m'n border zijn opgevreten :(. Gelukkig had ik ze nog niet allemaal geplant...  En in m'n bak zijn m'n slaplantjes ook opgevreten. Grrr zelfs m'n radijsjes worden half opgegeten :(
Heb je wel slakkenkorrels gestrooid of biervallen staan ??  :-\ :-\ 
Mijn spinazie is opgekomen  :D

Mijn sla en rucola gaan alleen niet zo geweldig hard meer. Ben zelfs aan het twijfelen of dit het niet is en of de kans er niet is dat ze anders vd week gaan doorschieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door