Mandarijn schreef: Ik wil de komkommer wel proberen.Ik heb voor jou ook wel een plantje als je wilt ipv zaadjes. Ze komen goed op.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: Ik wil de komkommer wel proberen.Ik heb voor jou ook wel een plantje als je wilt ipv zaadjes. Ze komen goed op.
hannabelgje schreef: Ik heb voor jou ook wel een plantje als je wilt ipv zaadjes. Ze komen goed op.Dat klinkt nog beter
Nadia schreef: Hanna, als je nog komkommer zaadjes hebt zou ik er wel dolgraag willenIk heb er nog hoor. Kun je me jouw adres pb-en dan stuur ik ze komende week op.![]()
hannabelgje schreef: Ik heb voor jou ook wel een plantje als je wilt ipv zaadjes. Ze komen goed op.Hoe doe je dat? Hier komen ze helemaal niet.. augurk en courgette wel..
hannabelgje schreef: Zaaien in zaaigrond in een bakje en dan met bakje en al in de kas. Grond goed vochtig en de rest gaat vanzelf. De komkommers en augurken zijn opgekomen, de pompoenen en courgettes nog niet.Dat doe ik ook...
Mara M schreef: Mn courgettes en cornichons augurkjes in m'n border zijn opgevretenIk heb een paar weken terug al meerdere rupsen eruit gehaald.. Het ongedierte in mijn huis en tuin is echt niet normaal... Gelukkig had ik ze nog niet allemaal geplant... En in m'n bak zijn m'n slaplantjes ook opgevreten. Grrr zelfs m'n radijsjes worden half opgegeten
![]()
Mara M schreef: Mn courgettes en cornichons augurkjes in m'n border zijn opgevretenHeb je wel slakkenkorrels gestrooid of biervallen staan ??. Gelukkig had ik ze nog niet allemaal geplant... En in m'n bak zijn m'n slaplantjes ook opgevreten. Grrr zelfs m'n radijsjes worden half opgegeten
![]()