Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zeer heftige en emotionele week achter de rug. :-\
Gelukkig maak je dat soort weken niet vaak mee, dus hoop ik dat het hier nu even bij mag blijven.

Nog even een klein huishoudelijk klusje en dan ga ik nog even aan mijn kleurwerkjes zitten.
Ik teken en verf nu bijna dagelijks en dat bevalt me zeer goed. Lekker muziekje aan en even de gedachten maar laten waaien. Vandaag is het een leuke kleurplaat met allemaal hartjes. Lekker priegelen om ze allemaal een ander kleurtje te geven.

Oh en ik ben na mijn mobiel met 108 origami kraakvogels nog steeds van plan om ook de 1000 mini kraanvogels te doen. Het pakket ligt al klaar en een aantal is ook gevouwen. Maar hier thuis moet ik eerst wachten tot ik beter kan zitten aan de eettafel, dan komt het wel weer. :)

Afbeelding
Pauline schreef: In Oegstgeest en dit is het:
http://www.corpusexperience.nl/nl/over-corpus
Dat ziet er interessant uit !!! 

OT: Morgen na mijn ochtendrit meteen omkleden en dan door naar de tandarts. Zij kan dan, hopelijk, beoordelen of de kies inderdaad, zoals ik meen te voelen, een beetje los zit en of deze eruit moet of een nieuwe wortelkanaalbehandeling :-X
Laatst gewijzigd door Nynke op zo 27 apr 2014, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke schreef: Feessie! (is de bestuurder er wel uit?)
De bestuurder werd er na een kwartier (nadat ik m'n neus buiten de deur stak) door duikers uitgehaald  :-X Maar aan de hoeveelheid mensen te zien die hun biertje hadden meegenomen leek het idd wel een feessie  :-X
Wat een chaos, pleppen ze al die auto's half de berm in zodat er nog net 1 auto doorkan, maar de hoofdweg werd natuurlijk afgesloten en dan moeten de bussen ook hiervoor langs.  :-X
Angelique schreef: De bestuurder werd er na een kwartier (nadat ik m'n neus buiten de deur stak) door duikers uitgehaald  :-X Maar aan de hoeveelheid mensen te zien die hun biertje hadden meegenomen leek het idd wel een feessie  :-X
Wat een chaos, pleppen ze al die auto's half de berm in zodat er nog net 1 auto doorkan, maar de hoofdweg werd natuurlijk afgesloten en dan moeten de bussen ook hiervoor langs.  :-X
Getver, werd ie er dood uitgehaald dus? Akelig...
En dan met een biertje een feessie staan te bouwen....

(wel veel reclame voor je huis).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door