Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Ik ga vrijdag naar Corpus! Echt een wereldreis als je uit het oosten komt....wat is dat ??![]()
*Dorothea* schreef: ja dat is nog heel gebruikelijk, lekker vroeg weg bij de moeder anders wordt ie nooit tamBij die buurman van me zeker (begint met een d)![]()
bloemetje schreef: Ja ik vind van wel. Ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt doen. Ik volg nu een online cursus via een site en in september ga ik op naailes waarschijnlijk. Ligt een beetje aan de kosten.Dat moet zeer zeker kunnen. Zelf kleding maken is dan weer een ander verhaal.
Tja hangmatjes maken natuurlijk
http://Www.jollyrats.nl
Nynke schreef: wat is dat ??In Oegstgeest en dit is het:![]()
![]()
Pauline schreef: In Oegstgeest en dit is het:Dat ziet er interessant uit !!!
http://www.corpusexperience.nl/nl/over-corpus
Nynke schreef: Dat ziet er interessant uit !!!Lijkt me zo gaaf!!! Door de knie naar binnen en via de hersenen er weer uit......
Pauline schreef: Lijkt me zo gaaf!!! Door de knie naar binnen en via de hersenen er weer uit......![]()
Nynke schreef:Ik dacht door de neus en dan kun jij wel raden wat Eddie riep! (Hopen dat ie niet verkouden is.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Echt bezopen, er ligt hier een auto in het kanaal en er is ondertussen wel ruim 100 man aan komen rijden om te kijken. Nog nooit zo druk geweest hier in de steegFeessie! (is de bestuurder er wel uit?)![]()
eelke schreef: Feessie! (is de bestuurder er wel uit?)De bestuurder werd er na een kwartier (nadat ik m'n neus buiten de deur stak) door duikers uitgehaald
Angelique schreef: De bestuurder werd er na een kwartier (nadat ik m'n neus buiten de deur stak) door duikers uitgehaaldGetver, werd ie er dood uitgehaald dus? Akelig...Maar aan de hoeveelheid mensen te zien die hun biertje hadden meegenomen leek het idd wel een feessie
Wat een chaos, pleppen ze al die auto's half de berm in zodat er nog net 1 auto doorkan, maar de hoofdweg werd natuurlijk afgesloten en dan moeten de bussen ook hiervoor langs.![]()