Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
Uitkering aanvragen en genieten van het feit dat ik niet meer hoef (kan) werken.
Nieuwe hond(en) erbij. Ik heb nu nog maar 2 grote en 4 kleine honden en vind dat behoorlijk saai en rustig.
Verder ga ik zoveel mogelijk plezier maken.
Door bloemetje
Wij hebben wel wat wilde plannen!  We willen gaan proberen onafhankelijk te worden en te doen wat we allebei fantastisch vinden.
Daarnaast willen we zoveel mogelijk van elkaar blijven genieten.
Door joel
joel schreef: Ik wil dit jaar meer duidelijkheid over mn werk. Ben al een jaar ah tobben of ik hier blijf ( kraamzorg) of toch voor ander ( lees: regelmatiger) werk ga kiezen

Had besloten meer contract uren en op rooster te gaan werken nu de kids wat ouder zijn. Was dus hier mee aan de slag gegaan.... blijkt het bij de werkgever niet te kunnen..... :-[
Nu weer bij af maar ga dit jaar de knoop doorhakken! !

Verder geen andere voornemens ( wel een boel wensen  ;))
Ik ben benieuwd hoe het met jullie plannen zijn tot nu toe  :)
Toevallig was ik heel hard bezig met mijn plan en dat ga ik morgen ten uitvoer brengen  :)

Een poosje geleden heb ik gesolliciteerd bij de thuiszorg, en daar ben ik aangenomen, eerst voor de basis zorg en huishouden, en als het bevalt....(tis tenslotte een heel andere doelgroep) mag ik een opleiding gaan doen via de werkgever, ben superblij dat ik een klein stapje vooruit ben!!
Door Kim_S
Kim_S schreef: Ik hoop een leuke nieuwe baan te vinden, na 6 jaar eindelijk een keer ons oude huis te verkopen, financieel alles weer op de rit te krijgen, en als dat laatste dit jaar nog lukt dan hoop ik weer een eigen autootje te kunnen kopen en heerlijk een weekje of 2 naar Zweden op vakantie te kunnen gaan  :)
Hee leuk een update  :)

Financieel lijkt het weer een klein beetje de goede kant op te gaan hier, geeft heel veel rust  :)
En die vakantie lijkt dit jaar ook zomaar te gaan lukken  :D

De rest is nog niet gelukt helaas, maar het jaar is nog niet om hè  ;D
Door fem fatale
fem fatale schreef: Ik hoop zitting te nemen in de bestuurscommissie (gemeenteraad van Amsterdam Zuid). Ligt helaas niet in mijn handen, dus ik ga campagne voeren.
Gelukt.
Door cairodyn
Vakantie, verhuizen, dit huis verkopen, starten met cursus van werk, vakantie en dan volgende cursus starten. Plannen genoeg:-))
Door Mowgli
Mowgli schreef: Gelukkig en gezond blijven in 2014 en vooral genieten vsn iedere dag.
Tot nu toe is 2014 niet denderend verlopen. Mijn Schatzi heeft sinds afgelopen december problemen met zijn gezondheid die niet beter worden. Gelukkig geen levensbedreigende, maar het beïnvloedt wel zijn welbevinden in negatieve zin. Ook gaat er hier de komende tijd het een en ander veranderen  :-\ Maar deze veranderingen creëren waarschijnlijk wel weer andere mogelijkheden...
Door Fenixjuh
Esther Q schreef: Mijn plan is om dit jaar mijn plannen te gaan uitvoeren :biggrin2:
+1!
plannen staan nog steeds, jaar is nog lang...  ::)
Door monster
Ik had in ieder geval 1 nieuwe knie ingepland. Die heb ik nu, al is het nog steeds hard werken.
Volgende doel is proberen op de wachtlijst over 3 maanden te komen voor de 2e knie.
En met kerst weer lopen en fietsen.
Als dat zou lukken en er komenverder geen rampen bij ben ik een heel stuk verder.
Door fem fatale
Kim_S schreef: :groupwave2:

Nieuwe plannen?
Nee niet echt, ik vind 2 banen voorlopig wel uitdaging genoeg. Hoop dat ik promotie ga maken in mijn gewone baan, wordt al half jaar over gesproken, maar we zijn san het reorganiseren, dus dat helpt niet mee en ga ik ook niet over.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Hee leuk een update  :)

Financieel lijkt het weer een klein beetje de goede kant op te gaan hier, geeft heel veel rust  :)
En die vakantie lijkt dit jaar ook zomaar te gaan lukken  :D

De rest is nog niet gelukt helaas, maar het jaar is nog niet om hè  ;D
Moet ik alvast prikkeldraadversperring gaan aanleggen hier? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door