Uitkering aanvragen en genieten van het feit dat ik niet meer hoef (kan) werken.
Nieuwe hond(en) erbij. Ik heb nu nog maar 2 grote en 4 kleine honden en vind dat behoorlijk saai en rustig.
Verder ga ik zoveel mogelijk plezier maken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
joel schreef: Ik wil dit jaar meer duidelijkheid over mn werk. Ben al een jaar ah tobben of ik hier blijf ( kraamzorg) of toch voor ander ( lees: regelmatiger) werk ga kiezenIk ben benieuwd hoe het met jullie plannen zijn tot nu toe
Had besloten meer contract uren en op rooster te gaan werken nu de kids wat ouder zijn. Was dus hier mee aan de slag gegaan.... blijkt het bij de werkgever niet te kunnen.....
Nu weer bij af maar ga dit jaar de knoop doorhakken! !
Verder geen andere voornemens ( wel een boel wensen)
Kim_S schreef: Ik hoop een leuke nieuwe baan te vinden, na 6 jaar eindelijk een keer ons oude huis te verkopen, financieel alles weer op de rit te krijgen, en als dat laatste dit jaar nog lukt dan hoop ik weer een eigen autootje te kunnen kopen en heerlijk een weekje of 2 naar Zweden op vakantie te kunnen gaanHee leuk een update![]()
fem fatale schreef: Ik hoop zitting te nemen in de bestuurscommissie (gemeenteraad van Amsterdam Zuid). Ligt helaas niet in mijn handen, dus ik ga campagne voeren.Gelukt.
koekje schreef: Ik ga moederen.Ik denk dat het gelukt is, ik moeder tegenwoordig iedere dag.
Mowgli schreef: Gelukkig en gezond blijven in 2014 en vooral genieten vsn iedere dag.Tot nu toe is 2014 niet denderend verlopen. Mijn Schatzi heeft sinds afgelopen december problemen met zijn gezondheid die niet beter worden. Gelukkig geen levensbedreigende, maar het beïnvloedt wel zijn welbevinden in negatieve zin. Ook gaat er hier de komende tijd het een en ander veranderen
Esther Q schreef: Mijn plan is om dit jaar mijn plannen te gaan uitvoeren+1!![]()
Kim_S schreef:Nee niet echt, ik vind 2 banen voorlopig wel uitdaging genoeg. Hoop dat ik promotie ga maken in mijn gewone baan, wordt al half jaar over gesproken, maar we zijn san het reorganiseren, dus dat helpt niet mee en ga ik ook niet over.
Nieuwe plannen?
Kim_S schreef: Hee leuk een updateMoet ik alvast prikkeldraadversperring gaan aanleggen hier?
Financieel lijkt het weer een klein beetje de goede kant op te gaan hier, geeft heel veel rust
En die vakantie lijkt dit jaar ook zomaar te gaan lukken
De rest is nog niet gelukt helaas, maar het jaar is nog niet om hè![]()