Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Antonia schreef: Pardon? En tot welke soort word ik dan geacht te behoren?
:-*
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het daar erg dun bevolkt is.
Door Angelique
Riek schreef: Groningen?
Leuk, maar boven de A7 kom je geen mens meer tegen.
Klopt, maar Lique's roze keuken was ook erg mooi.
Die is me erg bij gebleven.
Had nog nooit een roze keuken gezien.
Groningen begint hier al 500 meter verderop  :biggrin2:  Maar we gaan iets zoeken in het mooie Westerwolde.
Door Angelique
Antonia schreef: De topic op zich is leuk, aan het verkopen van een huis is in mijn geval niets leuks aan.
Vandaag wederom een gesprek gehad met de bank. Die zijn erg meedenkend ..... (not). We gaan over naar een andere fase, de bank heeft daar een heel mooi etiketje voor: een begeleid verkooptraject  :'( :'( :'(.
Ruk Tonny  :'( :'(
Door Antonia
Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken wordt me net even teveel.
Laatst gewijzigd door Antonia op za 12 apr 2014, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Groningen begint hier al 500 meter verderop  :biggrin2:  Maar we gaan iets zoeken in het mooie Westerwolde.
Ik dacht dat jij plannen had richting limburg?
Door Angelique
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken word me net even teveel.
Nee, dit is idd heel onwerkelijk in vergelijk met een paar jaar geleden  :( Sterkte met alles  :-* Ik duim voor een lichtje aan het eind van de tunnel.
Door fransbulletje
Volgende week gaat ook ons huis de verkoop in  :yeah:

Wij willen graag wat centraler Westerbork/Beilen maar ook 2 mooie huizen op het oog in Geesbrug.

Spannend!!!
Door Kaio
hmmm de onze had eigenlijk ook al te koop moeten staan  :-\ Maar ja is ff niet anders.
Hebben wel al de ikea matching prularia en doekjes ed om de boel aan te kleden in huis  :P
Door K&D
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken word me net even teveel.
Ontzettend ellendig. Dat is ook te veel...  :-[
Heb je NHG? Op hun website staat ook het e.e.a.
Door Angelique
fransbulletje schreef: Volgende week gaat ook ons huis de verkoop in  :yeah:

Wij willen graag wat centraler Westerbork/Beilen maar ook 2 mooie huizen op het oog in Geesbrug.

Spannend!!!
Spannend! Veel succes! Ook niet het makkelijkste gebied begreep ik al. Westerbork is een mooie omgeving.
Door fransbulletje
Angelique schreef: Spannend! Veel succes! Ook niet het makkelijkste gebied begreep ik al. Westerbork is een mooie omgeving.
Wij wonen nu in Veendam, tweekapper bouwjaar 2000.
Heb er wel vertrouwen in maar het zal wel even duren.
Zodra het op funda staat zal ik ook hier de link plaatsen kunnen jullie even binnengluren
Door Laika
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken wordt me net even teveel.
Jee Tonny, zoveel ellende in zo n korte tijd kan een mens ook niet verdragen :'(
Sterkte meis!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door