Antonia schreef: Pardon? En tot welke soort word ik dan geacht te behoren?

Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het daar erg dun bevolkt is.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: Pardon? En tot welke soort word ik dan geacht te behoren?
Riek schreef: Groningen?Groningen begint hier al 500 meter verderop
Leuk, maar boven de A7 kom je geen mens meer tegen.
Klopt, maar Lique's roze keuken was ook erg mooi.
Die is me erg bij gebleven.
Had nog nooit een roze keuken gezien.
Antonia schreef: De topic op zich is leuk, aan het verkopen van een huis is in mijn geval niets leuks aan.Ruk Tonny
Vandaag wederom een gesprek gehad met de bank. Die zijn erg meedenkend ..... (not). We gaan over naar een andere fase, de bank heeft daar een heel mooi etiketje voor: een begeleid verkooptraject![]()
![]()
.
Angelique schreef: Groningen begint hier al 500 meter verderopIk dacht dat jij plannen had richting limburg?Maar we gaan iets zoeken in het mooie Westerwolde.
*Dorothea* schreef: Ik dacht dat jij plannen had richting limburg?Nee, Achterhoek, maar daar ben ik alweer van genezen.
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken word me net even teveel.Nee, dit is idd heel onwerkelijk in vergelijk met een paar jaar geleden
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken word me net even teveel.Ontzettend ellendig. Dat is ook te veel...
fransbulletje schreef: Volgende week gaat ook ons huis de verkoop inSpannend! Veel succes! Ook niet het makkelijkste gebied begreep ik al. Westerbork is een mooie omgeving.![]()
Wij willen graag wat centraler Westerbork/Beilen maar ook 2 mooie huizen op het oog in Geesbrug.
Spannend!!!
Angelique schreef: Spannend! Veel succes! Ook niet het makkelijkste gebied begreep ik al. Westerbork is een mooie omgeving.Wij wonen nu in Veendam, tweekapper bouwjaar 2000.
K&D schreef: Ontzettend ellendig. Dat is ook te veel...Nope, geen NHG
Heb je NHG? Op hun website staat ook het e.e.a.
Antonia schreef: Inderdaad, dat is ruk in het kwadraat. En helaas gaat het daar niet bij blijven, de volgende stap komt ook al dichterbij. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Een echtscheiding met alle daarbij horende gevolgen en daarna mijn baan kwijt raken wordt me net even teveel.Jee Tonny, zoveel ellende in zo n korte tijd kan een mens ook niet verdragen