Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
galgo schreef: Hier ook niemand geweest voor de open huizen route.
Hele huis ervoor gewit, roofbouw gepleegd op mijn lijf.
Op naar de volgende 2,5 jaar???
Zit er compleet doorheen nu en kan alleen nog maar janken  :'(
Toen mijn huis te koop stond 1x meegedaan aan een open huizen dag en net als jij voor niets zitten wachten. Daarna direct besloten er niet meer aan mee te doen, je betaalt er tenslotte toch voor... Heb toen samen met de makelaar besloten dat bij de verkoop van je huis er 2 dingen bepalend zijn: Mensen moeten er zo in kunnen en het moet goedkoop zijn. Daarom dus als eerste net onder 140.000 gaan zitten waar de rest op 140-150 zat en toen binnen 3 maanden (ofzo) verkocht. Nu staan er appartementen in hetzelfde blok voor 126000, die al voordat ik het te koop zette te koop stonden voor 146000. Ik heb het bijna 4 jaar geleden te koop gezet... En nee, dat is niet leuk als jij niet van je huis af komt, maar als je goedkoper moet gaan wonen, reken dan je verlies uit als je er NOG 2 jaar blijft wonen.

In mijn situatie ging ik bijna 350 euro per maand goedkoper wonen (en met 50m2 ruimte ipv 85m2) en kon ik de schuld die ik overhield in 2 jaar tijd grotendeels aflossen.
Door sella
Wij zouden graag een huis kopen, maar gezien het feit dat Rob nog steeds werkeloos is, we dus 600 euro per maand minder binnenkrijgen, ik al 25 jaar in de wao zit, durf je gewoon niet. Ondanks dat het huis van Antonia perfect zou zijn voor ons.
Door EliScooby
sella schreef: Wij zouden graag een huis kopen, maar gezien het feit dat Rob nog steeds werkeloos is, we dus 600 euro per maand minder binnenkrijgen, ik al 25 jaar in de wao zit, durf je gewoon niet. Ondanks dat het huis van Antonia perfect zou zijn voor ons.
Zou je er niet doodongelukkig worden van de rust? :biggrin2: Tis toch heel wat anders dan Noord-Holland O0
Door sella
Nee, ik ben buiten opgegroeid, en nu wordt je ook simpel van de vliegtuigen. Ik verlang steeds meer naar een ongestoorde nachtrust en geen gezeik met huppel eh jeweetwel buurtgenoten met loslopende aanvallende jackhussels en een italiaans windhondje, en een lab van 6 maanden die de hele buurt terroriseerd.
Door Monique77
Ons huis staat nu 2,5 week te koop en word goed bekeken op Funda, maar zie toch liever hier mensen  :P

Heb net ons droomhuisje gezien op Funda, maar blijf volhouden dat ik pas naar andere huizen ga kijken als het hier wat meer gaat lopen met kijkers in het huis  :biggrin2:

Iedereen veel succes met de verkoop !
Door henneke
wat een mooi huis ! dat ziet er echt heel goed uit ja je zou toch verwachten dat daar wel mensen op af gaan komen , succes Angelique
Door Laura2004
Leuk huisje zeg! Mooie omgeving en prachtige grote tuin en de prijs is heel erg redelijk. Een vriendin van mij heeft voor die prijs een klein rijtjeshuis met een nog veel kleinere tuin gekocht. Succes met de verkoop!

Ook voor de rest die huis te koop heeft staan: succes!

Ik weet overigens niet of ik ooit wel een huis zou kopen, ik vind het idee dat ik niet zomaar ergens anders kan gaan wonen benauwend.
Door Angelique
Mini's 3-tal schreef: Je hebt een voordeur! :shocked:

Buurvrouw, onze douche is kapot, mogen we ff bij jou douchen? ::) :biggrin2:
Ja hoor, als je maar niet spettert  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door