galgo schreef: Hier ook niemand geweest voor de open huizen route.Toen mijn huis te koop stond 1x meegedaan aan een open huizen dag en net als jij voor niets zitten wachten. Daarna direct besloten er niet meer aan mee te doen, je betaalt er tenslotte toch voor... Heb toen samen met de makelaar besloten dat bij de verkoop van je huis er 2 dingen bepalend zijn: Mensen moeten er zo in kunnen en het moet goedkoop zijn. Daarom dus als eerste net onder 140.000 gaan zitten waar de rest op 140-150 zat en toen binnen 3 maanden (ofzo) verkocht. Nu staan er appartementen in hetzelfde blok voor 126000, die al voordat ik het te koop zette te koop stonden voor 146000. Ik heb het bijna 4 jaar geleden te koop gezet... En nee, dat is niet leuk als jij niet van je huis af komt, maar als je goedkoper moet gaan wonen, reken dan je verlies uit als je er NOG 2 jaar blijft wonen.
Hele huis ervoor gewit, roofbouw gepleegd op mijn lijf.
Op naar de volgende 2,5 jaar???
Zit er compleet doorheen nu en kan alleen nog maar janken![]()
In mijn situatie ging ik bijna 350 euro per maand goedkoper wonen (en met 50m2 ruimte ipv 85m2) en kon ik de schuld die ik overhield in 2 jaar tijd grotendeels aflossen.