De krabpaal voor de slaapkamer is gearriveerd en bleek heel makkelijk in elkaar te zetten.
Nu heb ik dus hele blije katten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MargaS schreef: Als wat Kim? Geen 400 euro-baantje zeker?Nee nog even niet (niet officieel in ieder geval). Ik krijg nog bijna een jaar WW voor fulltime
cisfr schreef: Ik ken het zo. Het is verschrikkelijk moeilijk. Na anderhalf jaar afwijzingen dan toch ineens een uitnodiging voor een gesprek. Dat ging vanavond super en nu heb ik voor het eerst sinds al die tijd weer hoop. Zou er toch licht zijn aan het eind van deze rot tunnel. Ik hoop het zo. En ook voor jouw dat er zo'n licht komt.Ik hoop heel hard met je mee!!!
fem fatale schreef: Let op he, vanaf nu kom je in levervettingsgebied en dan stoppen katten juist met eten, zodat ze nog zieker worden.Katten die verwilderd zijn eten ook niet iedere dag, die hebben soms ook 2-3 dagen geen geluk en vangen niets.
TMG1961 schreef: Katten die verwilderd zijn eten ook niet iedere dag, die hebben soms ook 2-3 dagen geen geluk en vangen niets.Katten in het wild eten juist veel meer kleine maaltijden dan dat wij in huiselijke setting vaak doen. En katten in het wild worden een stuk minder oud natuurlijk.
Ziek is ie echt niet, speelt en is actief. Hij is gewoon heel kieskeurig aan het worden want zodra ik hem bv wat spiervlees van Pixie voorzet eet ie in eens wel. Maar kan hem slechts constant alleen spiervlees geven.
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorpGeweldig Laura !!!! Ben superblij voor je !!!!Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken, het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe. Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer
![]()