Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mini's 3-tal schreef: Blijkbaar een behoorlijk domme doos! Begrijp ik dan wel dat je de toet niet gekocht hebt? Dan had je het daar allemaal in kunnen laden :biggrin2:

Dat gezegd hebbende: Tof dat je zo bezig bent met het welzijn van Noppie, ik dacht al eerder te merken dat je blij wordt van hem (als ie niet de hele avond mauwt dan ::)) O0
Nee, de tuftuf is niet doorgegaan. Eerst zorgen dat rekening blijvend in de plus staat, plus wat ook niet onbelangrijk is..als ik heel eerlijk ben tegenover mezelf heb ik eigenlijk geen auto nodig, hij zou van de 30 dagen er zeker 25 stil staan. Ik ga misschien later dit jaar kijken voor elektrische fiets of een scooter

Noppie is een schat, hij maakt me aan het lachen en is eigenlijk heel lief. Ik negeer hem nu als ie z'n kletsmoment heeft en dan gaat ie na een 30-45 minuten of slapen of gaat met z'n speelgoed spelen.

Nu alleen nog alles in elkaar zetten en monteren en kijken hoe ik het beste het net aan bovenkant bevestig maar dat zal ook wel lukken
Angelique schreef: WTF is Niels  :biggrin2:

Maar blijkbaar toch niet zo vreemd...

De nijlgans broedt in bomen, in grote nesten van andere vogels, in de vork van boomstammen, of tussen dichte vegetatie. Het nest wordt gemaakt met takken en twijgen van de vegetatie om het nest, gevoerd met wat donsveren en enkele veren.
Jaaaa, Niels Holgerson!  :yeah:  Niet de titelsong gaan luisteren op youtube hoor, dat deuntje gaat de rest van de avond niet meer uit je hoofd.  :biggrin2:

Hier zaten er ook een paar ganzen in het ooievaarsnest. Totdat de ooievaars terugkwamen.  ;D

Urs schreef: We hebben een pony.
Gefeliciteerd!  :)  Fotootje?  ;)
Afbeelding

Afbeelding

Hij is grappig en lief. Reageert met n hinnik als je hem roept. Hij zou tijdelijk op de deel staan in een koeienstand, maar daar liep hij dwars doorheen. Dus nu staat hij in het separatie zandhok.
Net stukje weitje afgezet waar hij morgen in kan en zich niet het ongans kan vreten.
Laatst gewijzigd door Urs op do 03 apr 2014, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een droppie Urs!

OT: vanavond de eerste buitentraining gehad. Heerlijk. Het is super fijn een goede binnenlocatie te hebben voor de winter, maar buiten in het zonnetje is nog fijner! We hebben ook leuke dingen gedaan, zoals met 4 poten op een autoband staan die plat op de grond ligt. We hadden niet gedacht dat het zou lukken, maar hij stond er zomaar op, dus hebben we zelfs ook een stukje een rondje gedraaid. Hij deed heel bewust zijn achterpoten, heel mooi om te zien!
Urs schreef: Afbeelding

Afbeelding

Hij is grappig en lief. Reageert met n hinnik als je hem roept. Hij zou tijdelijk op de deel staan in een koeienstand, maar daar liep hij dwars doorheen. Dus nu staat hij in het separatie zandhok.
Net stukje weitje afgezet waar hij morgen in kan en zich niet het ongans kan vreten.
Wat een leukerd!  :)

Ehmm, ja. Shetties lopen overal doorheen. Tenzij het shettieproof is.  8)  Veel plezier met elkaar.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door