-Saskia- schreef: Een onzinnig persoon met te veel vrije tijd?iemand die in een lange file stond en wat agressie kwijt moest ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Een onzinnig persoon met te veel vrije tijd?iemand die in een lange file stond en wat agressie kwijt moest ?
eelke schreef: Wij hebben geen lange files...Saskia stond vandaag in een behoorlijke vandaar
henneke schreef: iemand die in een lange file stond en wat agressie kwijt moest ?
Riek schreef: Heb je een AH in de buurt?
Dit zijn hele grote hamsters denk ik.
Neally schreef: Dat is het betere knaagwerk. Zou een boswachter je het juiste antwoord kunnen geven?Ja ik ben ook geneigd om het ergens te gaan vragen
Ik als leek denk ook aan beverwerk.
Juul schreef: Ik weet het niet. Dit zijn dode bomen, toch? Ik zou sowieso de boswachter even laten weten dat er eentje op omvallen staat.Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.
eelke schreef: Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.Dat heb ik al bij het zien van de foto...
Die ene boom vond ik inderdaad ook wel erg spannend, ik had de neiging hem een duwtje te geven.