Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ik weet niet wat je gezien hebt, maar op de foto die je geplaatst hebt staat bevervraat. Ik weet niet waar jouw bos is, is er ook water want dat hebben ze wel nodig natuurlijk.
Door eelke
Neally schreef: Dat is het betere knaagwerk. Zou een boswachter je het juiste antwoord kunnen geven?
Ik als leek denk ook aan beverwerk.
Ja ik ben ook geneigd om het ergens te gaan vragen :) maar hoe weet ik eigenlijk wie hier de boswachter is? Moet ik dan bij staatsbosbeheer zijn?
Door eelke
Juul schreef: Ik weet het niet. Dit zijn dode bomen, toch? Ik zou sowieso de boswachter even laten weten dat er eentje op omvallen staat.
Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.
Die ene boom vond ik inderdaad ook wel erg spannend, ik had de neiging hem een duwtje te geven.
Door Neally
eelke schreef: Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.
Die ene boom vond ik inderdaad ook wel erg spannend, ik had de neiging hem een duwtje te geven.
Dat heb ik al bij het zien van de foto... ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door