Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Arkay schreef: indd hoe kies je ? Ook wij zullen er mee te maken krijgen arkay wordt deze zomer 8 jaar en je weet maar nooit.ik heb hele fijne ervaring met hoeksche hof in numansdorp, welliswaar niet met eigen dieren maar kom daar regelmatig met de dierenambulance, vind het daar heel netjes geregeld.
Wij zitten in de regio rotterdam en zag dat er ook een paar verschillende zitten majesta.nl, dierencrematie.nl die doen ook paarden, dierencrematotium-rotterdam.nl
Als ik de sites zie dan zit er al een groot verschil tussen de een en de ander.
bellabeest schreef: ik heb hele fijne ervaring met hoeksche hof in numansdorp, welliswaar niet met eigen dieren maar kom daar regelmatig met de dierenambulance, vind het daar heel netjes geregeld.Quinta is ook bij het Hoekse Hof gecremeerd, ik vond ze erg netjes en professioneel!
ChantalKrijn schreef: Quinta is ook bij het Hoekse Hof gecremeerd, ik vond ze erg netjes en professioneel!Bodhi toen ook. Ik zou zo weer daar gaan. Alles kan, niets hoeft. Heel prettig!
Femke schreef: Ik las nog een andere tip, hoe voor de hand liggend ook, normaal zou ik er niet op gekomen zijn. Als je je hond moet laten inslapen, kijk dan of dat mogelijk is op een tijdstip van de dag waarna je nog tijd hebt om in alle rust naar het crematorium te rijden. Niet aan het einde van de dag dus, als het enigszins te plannen is.Ook omdat je dan de hele dag zit te wachten op wat komen gaat.. ik vond dat zelf echt rot.
Femke schreef: Ik las nog een andere tip, hoe voor de hand liggend ook, normaal zou ik er niet op gekomen zijn. Als je je hond moet laten inslapen, kijk dan of dat mogelijk is op een tijdstip van de dag waarna je nog tijd hebt om in alle rust naar het crematorium te rijden. Niet aan het einde van de dag dus, als het enigszins te plannen is.Onze Pierre is s'nachts om 1.00 uur plotseling thuis overleden.
Femke schreef: Ik las nog een andere tip, hoe voor de hand liggend ook, normaal zou ik er niet op gekomen zijn. Als je je hond moet laten inslapen, kijk dan of dat mogelijk is op een tijdstip van de dag waarna je nog tijd hebt om in alle rust naar het crematorium te rijden. Niet aan het einde van de dag dus, als het enigszins te plannen is.Goede tip! Met 1 hond konden wij dit niet, en moesten gelijk door naar crematorium, dat is echt niet fijn. Ook ivm weekend lastig, en erg warm buiten, dus kon niet het weekend over.