Anne in Duitsland schreef: Kan wel trots vermelden dat ik dankzij Kärcher ramenlapverslaafd ben sinds vorige week. Wat een feestje is dat met dat ding!Ik voorzie een glansrijke carrière als glazenwasser

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Kan wel trots vermelden dat ik dankzij Kärcher ramenlapverslaafd ben sinds vorige week. Wat een feestje is dat met dat ding!Ik voorzie een glansrijke carrière als glazenwasser
Anne in Duitsland schreef: Kan wel trots vermelden dat ik dankzij Kärcher ramenlapverslaafd ben sinds vorige week. Wat een feestje is dat met dat ding!Jaa die wil ik ook nog zo graag! Ook voor in de douche!
Mara M schreef: Een Kärcher? Mooi ding. Ik doe het voorlopig even met een ding wat ik net bij de Action heb gehaald. Het is een inzeper en wisser ineen.Ah, dat klinkt goedkoper! Kun je een plaatje vinden en de prijs enzo? Ben benieuwd!
Kim_S schreef: Ik voorzie een glansrijke carrière als glazenwasserJa erg, van één keer per jaar ramenlappen (en ook alleen dan als er iets schoonfamilieachtigs dreigt langs te komen) naar één keer per week. Ik denk dat ik zo meteen maar even bij de buren ga aankloppen.![]()
eelke schreef: Jaa die wil ik ook nog zo graag! Ook voor in de douche!O inderdaad, zo'n sneu geval word je van die Kärcher! Voor je het weet sta je de beslagen spiegel schoon te zuigen!
Mara M schreef: 2,49 is het geval. Er zit een koppelstuk bij om 'm op een steel te draaien.Ohw, die ziet er nog steeds niet zo handig uit![]()