Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Kan wel trots vermelden dat ik dankzij Kärcher ramenlapverslaafd ben sinds vorige week. Wat een feestje is dat met dat ding!
Ik voorzie een glansrijke carrière als glazenwasser  :biggrin2:
Door Naomi B
Een Kärcher?  Mooi ding. Ik doe het voorlopig even met een ding wat ik net bij de Action heb gehaald. Het is een inzeper en wisser ineen.
Door eelke
Anne in Duitsland schreef: Kan wel trots vermelden dat ik dankzij Kärcher ramenlapverslaafd ben sinds vorige week. Wat een feestje is dat met dat ding!
Jaa die wil ik ook nog zo graag! Ook voor in de douche!  :D
Mara M schreef: Een Kärcher?  Mooi ding. Ik doe het voorlopig even met een ding wat ik net bij de Action heb gehaald. Het is een inzeper en wisser ineen.
Ah, dat klinkt goedkoper! Kun je een plaatje vinden en de prijs enzo? Ben benieuwd!
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Ik voorzie een glansrijke carrière als glazenwasser  :biggrin2:
Ja erg, van één keer per jaar ramenlappen (en ook alleen dan als er iets schoonfamilieachtigs dreigt langs te komen) naar één keer per week. Ik denk dat ik zo meteen maar even bij de buren ga aankloppen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
eelke schreef: Jaa die wil ik ook nog zo graag! Ook voor in de douche!  :D
O inderdaad, zo'n sneu geval word je van die Kärcher! Voor je het weet sta je de beslagen spiegel schoon te zuigen! ::)
Door eelke
Mara M schreef: 2,49 is het geval. Er zit een koppelstuk bij om 'm op een steel te draaien. Afbeelding
Ohw, die ziet er nog steeds niet zo handig uit :P als in, je moet zelf nog steeds heel veel doen...

Ik wil de karcher!!!!  :D toch de aanbiedingen maar eens goed in de gaten houden :)
Door Naomi B
Hihi. Nee dit is ouderwets met water klieren. Ik wil ooit een stoomreiniger. Dan doe ik de ramen ook daarmee. Voorlopig hier maar mee aanklooien.
Door Angelique
Bij de Kärcher klier ik ook nog met water. Zo gek als Anne ben ik nog lang niet, maar over het jaar gezien zijn mijn ramen tegenwoordig vaker schoon te noemen dan voor het Kärchertijdperk  :biggrin2:
Door DJ_Doerak_Tucker
Ik doe mijn ramen met doekjes van Jemako, http://www.jemako.com/nl/raam-en-glas-basiskit/ zoiets als dat. Ik heb een groene vezeldoek die je gebruikt als spons en de gele droogdoek als wisser. Ideaal. Geen gezeik met wissers, strepen, druppels die nadat je denkt klaar te zijn toch nog naar beneden zijn gelopen >:(. Streeploos schoon ook gewoon, ik was echt onder de indruk  :). Je droogt zo het kozijn in één keer mee. Nadeel: wanneer de doek te nat is is droogt 'ie de ramen natuurlijk niet meer goed genoeg, maar ik heb behoorlijk wat ramen en kan mijn hele huis er bij in één keer mee doen. Je zou dan eigenlijk twee droogdoeken moeten hebben.
Door Nadia
Ik heb dezelfde producten als jemako. Maar dan van prowin. Idd ideaal! Heb er een jaartje voor gewerkt. Dus uitgebreide collectie hier in huis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door