Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
HoochieHummie schreef: Doe net als ik, twee honden van gelijk gewicht (80 kg) en dan 1 links en 1 rechts, blijf je in ieder geval staan  ;D
Het werkte perfect!  :D

Maar het baasje van de andere hond vond het niet goed als ik die meenam.  :P :biggrin2:
Door zhiva
Flauw van dat baasje  >:(

Chakotay is niet zo zwaar als Jones maar kan mij toch, ondanks mijn niet geringe gewicht, vrij makkelijk omver joekelen.
Bij mij werkt alleen het voetjes uit elkaar en terugleunen maar idee.  :biggrin2:

Wel heel fijn als ze zo ineens bedenken dat het toch ook wel gezellig is af en toe een knuffeltje te halen. Meestal is Chookje meer met de omgeving bezig dan met mij  ;)
Door Lil
zhiva schreef: Flauw van dat baasje  >:(

Chakotay is niet zo zwaar als Jones maar kan mij toch, ondanks mijn niet geringe gewicht, vrij makkelijk omver joekelen.
Bij mij werkt alleen het voetjes uit elkaar en terugleunen maar idee.  :biggrin2:

Wel heel fijn als ze zo ineens bedenken dat het toch ook wel gezellig is af en toe een knuffeltje te halen. Meestal is Chookje meer met de omgeving bezig dan met mij  ;)
Ja, daarom ook mijn vraag. Ik ben zo blij dat ik ineens belangrijk ben hihi.

Hier ook meer dan beetje gewicht bij mijzelf, maar mis wel een enkelband na de laatste ellende daarmee. Maar dan heeft hij dus pech, doe ik zachtjes mijn hand tegen zijn nek duwen.

Vandaag heeeeel spannend met een vreemde hond (aangeleind) gaan wandelen en dan toch soms andacht voor mij. Dan kan ik hem wel opvreten.
Lil schreef: Het werkte perfect!  :D

Maar het baasje van de andere hond vond het niet goed als ik die meenam.  :P :biggrin2:
Hahaha dat baasje was in ieder geval ook gek met zijn/haar hond.
Ennuh er zitten niet alleen voordelen aan twee onbenullen hoor vooral niet als ze jong zijn, ze verplaatsten hier het complete bankstel soms als ik even weg was  >:(
Door Lil
HoochieHummie schreef: Hahaha dat baasje was in ieder geval ook gek met zijn/haar hond.
Ennuh er zitten niet alleen voordelen aan twee onbenullen hoor vooral niet als ze jong zijn, ze verplaatsten hier het complete bankstel soms als ik even weg was  >:(
1 Onbenul verplaatst al een 3-zitsbank, dus of hij dat alleen of gezamenlijk doet maakt iets meer uit. :-P
Door zhiva
Lil schreef:
Vandaag heeeeel spannend met een vreemde hond (aangeleind) gaan wandelen en dan toch soms andacht voor mij. Dan kan ik hem wel opvreten.
mwhoa. Heb je wel even werk aan denk ik.  :biggrin2:

We moeten binnenkort maar eens wat afspreken voor een meet & greet  ;)
Door Lil
zhiva schreef: mwhoa. Heb je wel even werk aan denk ik.  :biggrin2:

We moeten binnenkort maar eens wat afspreken voor een meet & greet  ;)
Doen!

ik zie wel een pb verschijnen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door