HoochieHummie schreef: Doe net als ik, twee honden van gelijk gewicht (80 kg) en dan 1 links en 1 rechts, blijf je in ieder geval staanHet werkte perfect!![]()

Maar het baasje van de andere hond vond het niet goed als ik die meenam.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
HoochieHummie schreef: Doe net als ik, twee honden van gelijk gewicht (80 kg) en dan 1 links en 1 rechts, blijf je in ieder geval staanHet werkte perfect!![]()
zhiva schreef: Flauw van dat baasje >:(Ja, daarom ook mijn vraag. Ik ben zo blij dat ik ineens belangrijk ben hihi.
Chakotay is niet zo zwaar als Jones maar kan mij toch, ondanks mijn niet geringe gewicht, vrij makkelijk omver joekelen.
Bij mij werkt alleen het voetjes uit elkaar en terugleunen maar idee. :biggrin2:
Wel heel fijn als ze zo ineens bedenken dat het toch ook wel gezellig is af en toe een knuffeltje te halen. Meestal is Chookje meer met de omgeving bezig dan met mij ;)
Lil schreef: Het werkte perfect!Hahaha dat baasje was in ieder geval ook gek met zijn/haar hond.
Maar het baasje van de andere hond vond het niet goed als ik die meenam.![]()
![]()
HoochieHummie schreef: Hahaha dat baasje was in ieder geval ook gek met zijn/haar hond.1 Onbenul verplaatst al een 3-zitsbank, dus of hij dat alleen of gezamenlijk doet maakt iets meer uit. :-P
Ennuh er zitten niet alleen voordelen aan twee onbenullen hoor vooral niet als ze jong zijn, ze verplaatsten hier het complete bankstel soms als ik even weg was >:(
Lil schreef:mwhoa. Heb je wel even werk aan denk ik.
Vandaag heeeeel spannend met een vreemde hond (aangeleind) gaan wandelen en dan toch soms andacht voor mij. Dan kan ik hem wel opvreten.
zhiva schreef: mwhoa. Heb je wel even werk aan denk ik. :biggrin2:Doen!
We moeten binnenkort maar eens wat afspreken voor een meet & greet ;)