Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

fem fatale schreef: Nabetaling winstuitkering, en voor mij niet zo hoog, niet hoog genoeg voor ren iig.
Idd de nabetaling.
Maar ik vind het toch altijd weer een cadeautje.  :biggrin2:
Zeker na een weekje dierenarts kleppen met C.
Net met Duke naar een losloopplek in de buurt gelopen. Ik was er nog niet eerder geweest. Niet omheind dus niet los gelopen. Want vlakbij alsnog wegen waar ik m niet op wil hebben. Op terugweg buurman van eind vd straat tegen gekomen met hun hondje eentje die altijd uitvalt naar Duke. Even staan praten maar toen ik Duke terugtrok en een stap naar achter deed, ging ik dwars door mn enkel heen. Lag ik weer op de grond pfff. Enfin. Duke aan buum gegeven. Opgestaan en gecheckt en het deed het allemaal nog. Daarna kalmpjes naar huis gelopen. Nu toch maar ff icepack erop want uit de stevige wandschoen deed het toch wel zeer. Straks ff smeren.
[quote="Riek"]
Idd de nabetaling.
Maar ik vind het toch altijd weer een cadeautje.  :biggrin2:
Zeker na een weekje dierenarts kleppen met C.
[/quote]
Mijn telefoon ging afgelopen maandag dood, echt compleet. Zwart scherm, kleine witte lettertjes in beeld. Dus de WUK is wel fijn de rekening van de nieuwe telefoon te betalen  ;) Het eerste deel ging zoals gebruikelijk op aan zorgkosten.
[quote="zurca"]
Theo, als Noppie zo loopt te doen... heb je geen mogelijkheid om hem een tijdje in een andere ruimte laten? Lekker ff poosje naar boven ofzo?
[/quote]

Helaas is dat niet mogelijk. Ik wil kijken of ik komende week het terras afgezet krijg, dan kan ie los buiten lopen.
Tot die tijd moet ie het doen met halsband en lijntje van 2,5 m, niet ideaal maar beter dan niets
Vanmorgen bij Oma op bezoek geweest. Oscar bleef in de auto en ik kon hem door het raam heen bekijken. Hij is echt heel mooi rustig, houdt de omgeving wel scherp in de gaten, maar gaat heel vaak lekker zitten en legt dan zijn kop op de hoofdsteun. Ben ik echt heel blij mee. Heel grappig was ook dat Oscar heel rustig en braaf keek naar een passerende Deense dog en die dog liep met een zo groot mogelijk boog om de auto heen, die vond het maar niets dat Oscar daar zat.
Oma wilde Oscar graag nog wel even zien, dus we hebben hem ook even binnen gehaald en toen heeft hij zelfs ook zijn handen omhoog kunstje gedaan. Tot groot vermaak van Oma  :biggrin2:

Daarna de rest van de middag de schoonfamilie op visite. Oscar heeft doodmoe liggen tukken in de bench. Mijn kruiden en groentes zijn uitgebreid bewondert! Nu wachten we met mijn zwager op ons eten. Thuisbezorgd.nl kookt voor ons vanavond.
Na mijn bosrondje naar de intratuin geweest, en daar goed geshopt. Was ook gezellig daar, stonden allerlei kraampjes met hapjes en probeer dingetjes, de huishoudbeurs is er niks bij! Daarna om boodschappen. Thuis de gekochte plantjes geplant, nog wat klusjes gedaan, en toen de bbq aan. Lekkere dag hoor :)
Kan niet wachten tot we op het gras mogen lopen, dan kan die gekke ladder en de containers midden in de tuin ook eindelijk weer aan kant.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door