Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
star schreef: Nou ja, mijn reu is ook 70cm en ik weet dat zijn halfbroer in Amerika (zowel vader als moeder zijn wegwandel aan mijn hond) weegt nu met 10 maanden al boven de 50kg schoft week ik niet.En mastin espagnol heb ik ook al gezien met die aftekening, dus die kun je ook nog bedenken...
Wel zijn dit werklijn honden geen stamboom mechelse.
Oja ook heeft mijn reu wolfsklauwen aan beide achterpoten.
Mijn x mechel Turkse herder had ook dubbele wolfsklauwen bedenkt ik me net.
De rott x herder die ik kende had op z'n kop de zelfde aftekeningen en was groter dan mijn reu dus het zou goed kunnen. ridgeback zou ook nog kunnen :D ach als het maar een lieve en gezonde hond is toch.
Arkay schreef: tja hier ook een hondje van 65+ kg die hangt tijdens het lopen,Dat is precies hetzelfde als het hier gaat.
zovan ik ben lief he en dan eerst onder mn hand door om te zorgen dat die bij zn oor ligt en dan gelijk zn kop tegen mn heup aan terwijl we lopen.
Als hij te hard duwt haal ik mn hand naar mijn kant en duw zn kop een stukje opzij en zeg erbij niet duwen dan ga ik weer aan de andere kant kriebelen dan hangt hij niet meer meer wel nog zn kop tegen me aan maar niet meer leunend.
HoochieHummie schreef: Doe net als ik, twee honden van gelijk gewicht (80 kg) en dan 1 links en 1 rechts, blijf je in ieder geval staan ;DJones vind dit DE oplossing! Nog veel betere oplossing dan baasje laat me toch gewoon. Hij zou graag een vriend van hetzelfde kaliber en mafheid hebben (alleen dat stomme vrouwtje is daarop tegen, de trut).
Lil schreef: Jones vind dit DE oplossing! Nog veel betere oplossing dan baasje laat me toch gewoon. Hij zou graag een vriend van hetzelfde kaliber en mafheid hebben (alleen dat stomme vrouwtje is daarop tegen, de trut).Dat meen je niet? Jeetje, dat is wel echt een akelig slecht baasje dan zeg
Kaela schreef: Dat meen je niet? Jeetje, dat is wel echt een akelig slecht baasje dan zeg >:(Schoftig he!!!
;D
-Saskia- schreef: Je voeten stevig op de grond, iets uit elkaar plaatsen en je evenwicht bewaren.idem dito.
Oké, aan mij heb je niets. Ik vind het altijd heerlijk als ze tegen me aan leunen.
chipjolie schreef: De klauwtjes komen bij heel veel rassen voor alleen worden ze nu nog bij pups weg gehaald, maar dat mag vanaf juni niet meer dus dan zullen er veel meer honden zijn waarbij je het ziet :)Maar de Beauce heeft er toch 2 compleet met botjes en kussentjes?
-Saskia- schreef: Je voeten stevig op de grond, iets uit elkaar plaatsen en je evenwicht bewaren.+!
Oké, aan mij heb je niets. Ik vind het altijd heerlijk als ze tegen me aan leunen.