Sterkte ermee, het ziet er knap pijnlijk uit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Ik zou je andere oog ook doen 8)Ik heb een nieuwe pijnschaal bedacht!
Sterkte ermee, het ziet er knap pijnlijk uit![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb een nieuwe pijnschaal bedacht!ach dan hoef ik dus niet bang te zijn. Aan scheurende enkelbanden ben ik inmiddels wel gewend. (ik schijn er 1 te missen kwam men laatst achter, zijn die weken gips toch voor niets geweest, toch nog afgescheurd blijkbaar)
Als enkelbanden afscheuren pijn is. Dan doet dit geen pijn
Het is hinder dat wel. Op de schaal van hinder is het best wel hinder![]()
Jantina schreef: Vanaf vanmiddag vliegen hier twee apaches over het dorp. Ik woon in Alblasserdam, niet echt dicht bij Den Haag ofzo. Op onze lokale nieuwssite staat dat ze heel de nacht blijven. Die dingen maken een kolereherrie, niet normaal! Is dit in heel het land zo? Niemand begrijpt waarom ze hierboven cirkelen?Succes ermee! Het is hier relatief rustig nu.
K&D schreef: Ik moet bekennen dat ik Obama toch wel een charismatische man vindt. Intrigerend.Kan iemand Mark een wit paard geven?! 8)
Ach, zo heeft Rutte ook weer eens een verzetje.![]()
*Dorothea* schreef: Die foto, moet dat nou zo groot zonder waarschuwing? Ik zat net te eten....Sorry
Jantina schreef: Vanaf vanmiddag vliegen hier twee apaches over het dorp. Ik woon in Alblasserdam, niet echt dicht bij Den Haag ofzo. Op onze lokale nieuwssite staat dat ze heel de nacht blijven. Die dingen maken een kolereherrie, niet normaal! Is dit in heel het land zo? Niemand begrijpt waarom ze hierboven cirkelen?Ik vond wel dit artikel: Is Noordwijk een beetje in de buurt?