Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Ik zou je andere oog ook doen  8)

Sterkte ermee, het ziet er knap pijnlijk uit  :-[
Door MarijeEnBoomer
Borke schreef: Ik zou je andere oog ook doen  8)

Sterkte ermee, het ziet er knap pijnlijk uit  :-[
Ik heb een nieuwe pijnschaal bedacht!
Als enkelbanden afscheuren pijn is. Dan doet dit geen pijn  ::)
Het is hinder dat wel. Op de schaal van hinder is het best wel hinder  :P
Door Lil
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb een nieuwe pijnschaal bedacht!
Als enkelbanden afscheuren pijn is. Dan doet dit geen pijn  ::)
Het is hinder dat wel. Op de schaal van hinder is het best wel hinder  :P
ach dan hoef ik dus niet bang te zijn. Aan scheurende enkelbanden ben ik inmiddels wel gewend. (ik schijn er 1 te missen kwam men laatst achter, zijn die weken gips toch voor niets geweest, toch nog afgescheurd blijkbaar) :P ::)
Door Neally
De stoet van Obama komt hier zojuist voor de deur langs.
Helikopters, politie, een berg zwarte grote auto's de hele rataplan.
Vannacht een colonne van veertig grote leger vrachtauto's. Zitten hier eerste rang.
Joepi?
Laatst gewijzigd door Neally op ma 24 mar 2014, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jantina
Vanaf vanmiddag vliegen hier twee apaches over het dorp. Ik woon in Alblasserdam, niet echt dicht bij Den Haag ofzo. Op onze lokale nieuwssite staat dat ze heel de nacht blijven. Die dingen maken een kolereherrie, niet normaal! Is dit in heel het land zo? Niemand begrijpt waarom ze hierboven cirkelen?
Door -Saskia-
Jantina schreef: Vanaf vanmiddag vliegen hier twee apaches over het dorp. Ik woon in Alblasserdam, niet echt dicht bij Den Haag ofzo. Op onze lokale nieuwssite staat dat ze heel de nacht blijven. Die dingen maken een kolereherrie, niet normaal! Is dit in heel het land zo? Niemand begrijpt waarom ze hierboven cirkelen?
Succes ermee! Het is hier relatief rustig nu.  :biggrin2:
Door K&D
Ik moet bekennen dat ik Obama toch wel een charismatische man vindt. Intrigerend.
Ach, zo heeft Rutte ook weer eens een verzetje. :biggrin2:
Door -Saskia-
K&D schreef: Ik moet bekennen dat ik Obama toch wel een charismatische man vindt. Intrigerend.
Ach, zo heeft Rutte ook weer eens een verzetje. :biggrin2:
Kan iemand Mark een wit paard geven?!  8)
Door K&D
Iets met een baard?
Of de witte prins op een knap paard?

Oooo, het rijmt ook nog... :biggrin2:
Door **Jolanda**
Ik denk dat ik heel blij ben en heel ver weg van Den Haag woon ;)
Wat een tam tam zeg. :-\ Ik begrijp het wel, maar het is alleen zo ontzettend vervelend voor de middenstand en bewoners en het kost zo verdomd veel geld.
Door henneke
Ik denk dat we als nederland hiervan wel 1ding hebben geleerd , we moeten nooit een olympische spelen organiseren stel je voor dan ligt een groter gedeelte van nederland langer plat ....nog een paar daagjes doorbijten en dan is het weer normaal hoor .
Door Mieke L.
Jantina schreef: Vanaf vanmiddag vliegen hier twee apaches over het dorp. Ik woon in Alblasserdam, niet echt dicht bij Den Haag ofzo. Op onze lokale nieuwssite staat dat ze heel de nacht blijven. Die dingen maken een kolereherrie, niet normaal! Is dit in heel het land zo? Niemand begrijpt waarom ze hierboven cirkelen?
Ik vond wel dit artikel: Is Noordwijk een beetje in de buurt?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... jk___.html
Door Jantina
Nee ook niet. En de gezelligers zijn de hele nacht gebleven. Facebook en Twitter zijn ontploft van het geklaag. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door