Wel gezelliger, maar minder fijn om te lopen. Op zijn tempo gaat het te hard voor mij, op mijn tempo loopt hij in telgang, lijkt me niet goed.
Dus ik ga eerst mijn conditie nog maar verbeteren zodat ik m bij hou

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Ik heb dat ook met Oscar, als hij echt mijn tempo moet lopen, gaat hij telgangen. Ik heb aan de orthopeed gevraagd of dat erg was en hij zei van niet. Maar als ik Oscar aan de flex mee heb, dan doet ie gewoon snuffelen-draven-snuffelen-draven en dat vind ik wel fijner.Ja ik deed dat ook wel eens tijdens de normale saaie stoep rondjes, om de afwisseling er een beetje in te houden, worden ze erg lollig van!
Ik heb van de week tijdens een avondrondje een heel eind gehold. Ik had het zoooooo koud! Oscar was wat verbaas haha, maar ik kreeg het wel lekker warm!
Kaela schreef: Ik heb vanmorgen les 1 weer gelopen. Heb al veels te lang niets gedaan en 2 keer ziek geweest, dus conditie was volledig verdwenen. Nu is wel het idee om het weer goed op te pakken. Dinsdag les 2, vrijdag les 3. Ik ga mijn best doen!Heel goed!
Fenixjuh schreef: Al langere tijd bezig met 'af en toe stukje rennen'.Je zou dan ook meteen bij les 5 kunnen beginnen, dat heb ik ook gedaan en dan afhankelijk hoe het gaat af en toe een les overslaan
Ik wilde net vandaag les 1 weer oppakken, maar dan in een wat sneller tempo. Dus waar je mag lopen in het tempo dat ik nu jog, en in het rennen echt rennen.
eelke schreef: Ik heb les 2 nog wel gelopen, maar man man, ik vind het zo verschrikkelijk om te doen he... niet echt vol te houden dus zo, terwijl ik het wel graag wil kunnen.Combineren is de truc, gewoon die les lopen in het bos en dan lekker lang uitwandelen
Er zijn ook zo veel dagen dat ik niet kan omdat ik andere dingen te doen heb, of met de honden naar het bos wil etc...
petramarcel schreef: Je zou dan ook meteen bij les 5 kunnen beginnen, dat heb ik ook gedaan en dan afhankelijk hoe het gaat af en toe een les overslaanHet gaat er mij om dat mijn tempo sneller wordt. Ik wil het wel sneller opbouwen dan eerst, maar ik ben met hele kleine stapjes begonnen, echt joggen om mijn knieën te ontzien. Ik heb gemerkt dat door dit hardlopen, mijn knieën beter werden (en een grote![]()