Martine-Tom schreef: Chihuahua x keeshond?Ik ga met Martine mee want die is heel goed in het spelletje raad de kruising

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lucie110 schreef: Ik ga met Martine mee want die is heel goed in het spelletje raad de kruising![]()
*Dorothea* schreef: ...En verder vind ik, los van het ras, dat iedere hond minstens 1 uur naar buiten moet kunnen, ook als ze geboren zijn op 10 hoog in een flat.Eens, maar toch voelen wij ons regelmatig schuldig naar de hondjes wanneer Joke door ziekte en ik door mijn werk, de hondjes maar anderhalf uur per dag buiten lopen.
-Saskia- schreef:Dan tikt Pluto ook zijn voorpootje tegen zijn voorhoofd met een blik in zijn ogen die duidelijk maakt dat alles prima is, maar hij is een hond, geen zeehond!Wodka wil je graag aangeven voor dierenmishandeling. Zéker als het regent.
Geintje, ben het met je eens hoor.![]()
Pluto schreef: Eens, maar toch voelen wij ons regelmatig schuldig naar de hondjes wanneer Joke door ziekte en ik door mijn werk, de hondjes maar anderhalf uur per dag buiten lopen.Nou dat is toch helemaal prima.
We hebben laatst een poosje getimed en komen gemiddeld nog steeds aan 1 uur en 50 minuten per dag, verdeeld over 4 of 5 keer uitlaten.
*Dorothea* schreef: Nou dat is toch helemaal prima.Er woont hier een golden die het met 3 keer 5 minuten aangelijnd naar het poepveld moet doen. En dat terwijl het baasje de hele dag thuis is.Dat is het ook, maar het is inderdaad, zoals je voorbeeld met de golden, af en toe schrijnend om te zien hoe weinig tijd sommige mensen bereid zijn in hun honden te investeren...![]()
Mij is dus twee keer een dalmaat ontzegd omdat ik geen tuin had, gelukkig is de fokker van Patsy dat vergeten te vragen.![]()
*Dorothea* schreef: Nou dat is toch helemaal prima.
Er woont hier een golden die het met 3 keer 5 minuten aangelijnd naar het poepveld moet doen. En dat terwijl het baasje de hele dag thuis is.![]()
Mij is dus twee keer een dalmaat ontzegd omdat ik geen tuin had, gelukkig is de fokker van Patsy dat vergeten te vragen.![]()
*Dorothea* schreef: Nou dat is toch helemaal prima.Ik denk dat mijn moeder Wodka mij als baasje moet ontzeggen. Ik wil langer lopen dan Wodka.
Er woont hier een golden die het met 3 keer 5 minuten aangelijnd naar het poepveld moet doen. En dat terwijl het baasje de hele dag thuis is.![]()
-Saskia- schreef: Nee, mij! Ik wil lekker lopen, mijn hond -die verdomme de hele dag thuis is- werkt niet mee.Ik zal het nummer even opzoeken....![]()
-Saskia- schreef: Nee, mij! Ik wil lekker lopen, mijn hond -die verdomme de hele dag thuis is- werkt niet mee.Je leenhond is bijna weer thuis en haar vreselijke baasje moet de hele week werken!![]()
MarijeEnBoomer schreef: Je leenhond is bijna weer thuis en haar vreselijke baasje moet de hele week werken!Grote kans dat ze getraumatiseerd terug komt. Dat wordt keihard werken aan die hond volgende week