Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
Door Arkay
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
+1 dat vind ikzelf er echt nog veel fouter uitzien dan een mooi heuptasje.
Door Lizzy
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
:2funny:

Ja, en wat hebben jullie daar op te zeggen dames?
Door TessaThomas
Nee, schoudertassen met band schuin is niet charmant. En het zit nog rot ook. Dat tasje hierboven van Twister ziet er wel goed uit!
Door Barfy
Ik ben ook van de heuptasjes, voel me dan net Lara Croft  :P! Vooral in de zomer als je geen jas aanhebt vind ik een heuptas onmisbaar. Een leuke vinden is inderdaad moeilijk, die van mij heb ik na een lange zoektocht aan de ander kant van de wereld besteld bij www.happycow.com.au in Australie. Gemaakt van overgebleven leer uit de meubelindustrie, dus ook diervriendelijk.
Door Juul
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
Hear Hear! Toch al werk zat om met twee honden alles in het gareel te houden. Moet ik niet ook nog heel modieus moeten doen.  :tease:
Door Juul
Twister schreef: Ik heb deze:
Voorkant:
Afbeelding

achterkant
Afbeelding

Ik wil niet anders meer. Vakken voor je mobieltje, sleutels, evt. beloningen en een groot vak achter waar je speeltjes oid. in kunt stoppen.

Destijds met een stel een serie uit Finland laten komen, tegenwoordig verkoopt Jan van Driel ze ook: http://www.janvandriel.nl
Hey, een bodywarmer zonder body. Ook niet mooi trouwens, weet niet wat erger is, een heup tasje of dit heup rokje. Maar het lijkt me wel handig!
Door Lizzy
Juul schreef: Hey, een bodywarmer zonder body. Ook niet mooi trouwens, weet niet wat erger is, een heup tasje of dit heup rokje. Maar het lijkt me wel handig!
Als je er een leuk stringetje onder aan doet, kan het wel :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 20 mar 2014, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door -Saskia-
Lizzy schreef: :2funny:

Ja, en wat hebben jullie daar op te zeggen dames?
Ja weet je, ook daar kan ik kort en simpel over zijn: Dan líjkt het tenminste nog of ik iets van tiet heb.  ;D
En ook hier geldt weer: wat het excuus van Marije daar dan weer over is, geen idee.  ::) :biggrin2:
Door TessaThomas
Kinnie schreef: Waar heb je die bodywarmer vandaan ThessaThomas??

Ik loop ook niet voor de show op straat  ;D Ik heb deze
http://www.hond.nl/hondenkleren-dog-spo ... ysYTHBgXIU
Een hondensportwebshop. Geen idee meer welke. Maar als je zoekt op trainingsbodywarmer vind je er heel veel. Wel prijzig.

EDIT: Dus wel, gevonden  ;) http://www.juliusk9benelux.nl/julius-k9-kleding.html
Laatst gewijzigd door TessaThomas op do 20 mar 2014, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
Ik draag 's zomers de Hart Navigator; is een luchting ding, kan veel in, heeft flink wat vakjes. Ik leg een fles water en een drinkbakje in het rugvak als het heel warm is.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door