Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...+1 dat vind ikzelf er echt nog veel fouter uitzien dan een mooi heuptasje.
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwdHear Hear! Toch al werk zat om met twee honden alles in het gareel te houden. Moet ik niet ook nog heel modieus moeten doen.).
Twister schreef: Ik heb deze:Hey, een bodywarmer zonder body. Ook niet mooi trouwens, weet niet wat erger is, een heup tasje of dit heup rokje. Maar het lijkt me wel handig!
Voorkant:
achterkant
Ik wil niet anders meer. Vakken voor je mobieltje, sleutels, evt. beloningen en een groot vak achter waar je speeltjes oid. in kunt stoppen.
Destijds met een stel een serie uit Finland laten komen, tegenwoordig verkoopt Jan van Driel ze ook: http://www.janvandriel.nl
Juul schreef: Hey, een bodywarmer zonder body. Ook niet mooi trouwens, weet niet wat erger is, een heup tasje of dit heup rokje. Maar het lijkt me wel handig!Als je er een leuk stringetje onder aan doet, kan het wel
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
Lizzy schreef:Ja weet je, ook daar kan ik kort en simpel over zijn: Dan líjkt het tenminste nog of ik iets van tiet heb.![]()
Ja, en wat hebben jullie daar op te zeggen dames?
Kinnie schreef: Waar heb je die bodywarmer vandaan ThessaThomas??Een hondensportwebshop. Geen idee meer welke. Maar als je zoekt op trainingsbodywarmer vind je er heel veel. Wel prijzig.
Ik loop ook niet voor de show op straatIk heb deze
http://www.hond.nl/hondenkleren-dog-spo ... ysYTHBgXIU