Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Pixie is al sinds maandagmiddag aan de dunne, de eerste 2 nachten hield ze het niet, vannacht wel maar vanochtend was het dunne smurrie die er uit kwam. Ze krijgt al sinds maandagavond probiotica en 2 keer per dag 2 tabletjes okugest.

Als het morgenvroeg niet beter is toch maar afspraak maken bij DA

Noppie vond z'n ontbijt niet echt lekker..heeft slechts 60 gram gegeten van de 115. Ben zelf aan ontbijten als ik klaar ben en het is niet op gaat het naar Pixie..is gemalen eend enkelvoudig
mezelf een dagje vrij kado gegeven. Voelt echt als een feestje! Heerlijk tot half 9 uitgeslapen, wasjes opgehangen nu eerst maar eens  uitgebreid ontbijten, met de hondjes lekker een grote ronde doen en dan maar eens lekker in de tuin bezig.  :)
Ik zei ook tegen mijn werkgever dat ik vanmiddag wel vrij wil nemen maar dat vond ie niet zo'n goed plan  :boo: :D

Prima ochtendrit gehad ondanks een fel zonnetje :-\  en daarna meteen met de wolfjes naar buiten geweest :) :) Nu wachten op de loodgieter die de ketel komt controleren :)
Morgen gaat Pezzo even naar de DA, hij heeft een wratje op zijn hoofd die toch langzaam groeit, dus misschien maar weg laten halen voordat er geen hechtvel over is :P

Nu even in de tuin klooien  :) :)
TMG1961 schreef: Had een kleine kattentunnel gekregen. Noppie heeft ontdekt dat die wel heel erg leuk is om mee te spelen. Hij rolt met tunnel en al door de hele woonkamer
Dat ding is hier ook een groot succes. Mowgli heeft een poepbruine met 3 tunnels. Hij gaat er graag in liggen wachten tot je langs loopt om dan "onverwacht" aan te vallen  :knuppel2:  :boxing: :crazy2:  :smitten:
Morgen afspraak bij HA, even laten kijken naar m'n onderarmen. Heb met het warmere weer en veel zon weer last van heftige jeuk, concentreert zich op 1 punt, en dan krab je op gegeven moment dat puntje open. Het valt nu nog mee maar wil nu toch echt weten wat het is, heb het pas sinds 2 jaar, voorheen nooit last van gehad.
hannabelgje schreef: Kunnen het geen processierupsen zijn Theo?
Nee, ik kom helemaal niet in de buurt. Heb het ook alleen als het warm en zonnig is. Als ik lange mouwen draag is het ook minder. En ik heb het alleen van pols tot elleboog..denk dat ik jeuk van processie rupsen ook op andere plaatsen zou moeten hebben.
Door Martine-Tom
Zonexceem?

Mijn oude wasmachine is net opgehaald, dochter van een kennis zag er nog wel heil in (kort programma op 40 graden is het enige wat ie nog draait, maar ja eeuwige student en nooit geld dus die was er al lang blij mee) en mijn nieuwe masjien komt zaterdag...kanniewachte  :biggrin2:
Ben al druk aan het sparen zodat ie gelijk aan de slag kan  :biggrin2:
Door Martine-Tom
hannabelgje schreef: Als je nog was nodig hebt Martine dan heb ik ook nog wel wat liggen hoor.
:biggrin2:

Kom maar brengen gaan we gezellig samen naar de dansende was achter het raampje zitten staren  ;D
Jeeeeeeeh ! Ik heb een droogmolen, lekker de was drogen in t zonnetje en de wind! Droogt keihard nu.

Meisje is weer ziek, afgelopen weekend koorts, ze bleef kwakkelen en zeer kort lontje, vandaag weer koorts.
Krantje gelezen. Met een ingezonden brief... 8) die niet voor niets prominent is geplaatst...

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/224101 ... or___.html
'Nederland draait door' 

"Vroegah was het in Den Haag lekker zwart-wit", mailt Johan Sepers uit Capelle aan den IJssel. " Discrimineren deed je niet wat je had gewoon een pleurishekel aan iedereen. Toen was het leven een stuk simpeler."

"Het mag dan ook niemand verbazen dat toen ik voor de eerste keer mijn stem uit mocht brengen, ik dat keurig deed op de CP 86. Gewoon, ik was ADO-fan en iedereen was tegen ons, dus ik tegen iedereen. Tegenwoordig ben ik ietwat genuanceerder in mijn mening.

Ik begrijp wat Wilders zegt, of ik het met hem eens ben, is een tweede. Ik ben ook van mening dat islam en democratie niet samen kunnen gaan. Zie de vele voorbeelden in de diverse landen. Maar ik weet ook dat er heel, heel, heel veel mensen zijn die hun rust en geloof vinden in de islam. Net zoals er heel veel mensen hun rust vinden in het christelijke geloof, het boeddhisme of welk geloof dan ook. Daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee.

Het probleem zit hem naar mijn mening ook helemaal niet in het geloof, maar in de mensheid. Geef mensen een klein beetje macht en ze zullen er misbruik van maken. Dit is in de politiek zo, maar zeker ook in het geloof. De mensheid is nou eenmaal niet ideaal en als mensen geld en macht ruiken zullen ze er alles voor doen om die te pakken. Dit verklaart dan ook de eeuwenlange vetes tussen de diverse geloven in deze wereld.

Je kan en mag groepen niet generaliseren (zie Wilders), maar laat de mensen die dan zogenaamd het verstand hebben daar dan ook geen aandacht aan besteden. Ik zie in de kranten dat half Nederland Wilders wil gaan aanklagen. Sommige idioten verwijzen zelfs naar Volkert van der G (waar is Volkert als je hem nodig hebt). Ik zie straks het hele circus weer voor me: Wilders in de rechtszaal, alles live op TV. Wat een podium voor deze meneer met een zachte G.

En laten we ons even verplaatsen in de mensen uit de grote steden. Er is een probleem met allochtonen. De politiek heeft dit allemaal jaren ontkend. (Keurige struisvogelpolitiek van met name de PvdA). Als bij mij voor de derde keer mijn portiek wordt bevuild door een dronken Pool, ik zou zijn beroofd door iemand met een huidskleur of ik als homoseksueel continu zou worden bedreigd door allochtonen, zou ik ook PVV gaan stemmen. Misschien is dit een beetje gechargeerd, maar mensen moeten deze situaties eens proberen te bekijken vanuit dit oogpunt.

Je kan van de gevestigde politiek heel veel zeggen, maar dat ze principieel zijn absoluut niet. Als je bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen op de VVD zou hebben gestemd, moet je je haast wel genaaid, maar niet genomen voelen door de heer Rutte. Het halve verkiezingsprogramma werd de dag na de verkiezingen direct in de prullenbak gegooid en is er nooit meer uit opgevist. Of je zal maar op de wolf in schaapskleren Samsom hebben gestemd. Tijdens elk debat stond hij te liegen alsof het gedrukt stond.

We zijn in Nederland gewoon te ver doorgedraaid. Laten we nou gewoon eens iedereen accepteren zoals hij of zij is. Groen, geel, wit, zwart, bruin, rose, paars, homo, lesbisch, pro 010, pro 020 (ok, dat is lastig), maar mensen eens beoordelen op wie ze zijn en wat ze doen. Het zou het leven in dit land echt een stuk prettiger maken."
TMG1961 schreef: Nee, ik kom helemaal niet in de buurt. Heb het ook alleen als het warm en zonnig is. Als ik lange mouwen draag is het ook minder. En ik heb het alleen van pols tot elleboog..denk dat ik jeuk van processie rupsen ook op andere plaatsen zou moeten hebben.
Klinkt als zonneallergie. Ik heb het aan mijn handen en dan vooral bij de eerste felle zon. Ik moet er altijd min of meer "doorheen", mijn handen moeten wennen aan de zon. Op een gegeven moment gaat het wel. Als we 's zomers gaan fietsen bij heel mooi weer smeer ik ze wel met een hoge beschermingsfactor in, want bij te lang in de zon komt de allergie weer op.
Mowgli schreef: Klinkt als zonneallergie. Ik heb het aan mijn handen en dan vooral bij de eerste felle zon. Ik moet er altijd min of meer "doorheen", mijn handen moeten wennen aan de zon. Op een gegeven moment gaat het wel. Als we 's zomers gaan fietsen bij heel mooi weer smeer ik ze wel met een hoge beschermingsfactor in, want bij te lang in de zon komt de allergie weer op.
Ik dacht ook heel lang zonneallergie te hebben en heb na lang zeuren  bij huisarts mogelijkheid tot onderzoek gekregen in Utrecht in het licht centrum van het UMC , hier kwam na onderzoek uit dat ik geen directe/echte zonneallergie heb maar wel een afwijkende gevoelige reactie op uva en uvb stralen.
Dit kan ik nu goed opvangen door vroeg in het voorjaar te gaan smeren met vision factor 30 als dag creme op de bloot liggende delen en langzaam en met zorg de directe zon uren per dag op bouwen.
Wil ik te snel word ik afgestraft door bultjes in het begin die extreem jeuken tot grote rode plakkaten die jeuken en pijn doen aan toe als ik blijf door lopen in de zon.
Vision is ene gewone zonnecreme verkrijgbaar bij elke drogist en dus niet op recept maar wel een die 24 uur blijft zitten maar er zijn meerdere merken die dit doen maar die heb ik niet geprobeerd na heel tevreden te zijn met de vision.
Ook heb ik gelukkig er maar weinig van nodig en kan ik dus nu wel gewoon in de tuin werken of een dagje in de zon lopen zonder direct de pineut te zijn met bultjes en jeuk etc.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door