Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Roef & Hidde schreef: Hidde at in de bench en Roef kreeg dan een gedroogd snackje of ging de tuin in.Ik vermoed dat ik dat ook zo gedaan heb. Wodka's grootste hobby is de bakken van anderen uitlikken als ze klaar zijn. Het is voor Wodje dan ook best moeilijk dat er geen extra bak meer is om uit te likken.
als Hidde klaar was dan mocht Roef de bak uit likken en dat doet hij 2 jaar later nog steeds![]()
MarijeEnBoomer schreef: WaaaaaaaHier kregen de volwassen honden gewoon niks.het is bijna zo ver
Ik hoor net dat ze nu al een vreetschuur is
En toen vroeg ik me opeens af:
Hoe doen jullie dat met pups die nog vaak per dag eten en de volwassen hond die maar 1 keer eet?
Geef je de volwassen hond dan een snack ofzo?
-Saskia- schreef: Ik vermoed dat ik dat ook zo gedaan heb. Wodka's grootste hobby is de bakken van anderen uitlikken als ze klaar zijn. Het is voor Wodje dan ook best moeilijk dat er geen extra bak meer is om uit te likken.Mag ze ook jouw bord niet?![]()
eelke schreef: Mag ze ook jouw bord niet?Dat zou ze best willen, maar de link met de oorzalf tegen de ontstoken oren heeft ze na 12,5 jaar nog steeds niet door.
-Saskia- schreef: Dat zou ze best willen, maar de link met de oorzalf tegen de ontstoken oren heeft ze na 12,5 jaar nog steeds niet door.Heeft er ook niks mee te maken! Dat waait er gewoon in!![]()
eelke schreef: Heeft er ook niks mee te maken! Dat waait er gewoon in!
-Saskia- schreef:![]()
![]()
Jij bent echt een Marije #2 - dat zou haar tekst kunnen zijn.