Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
Nee hoor, hier kreeg Gina niets toen Fendi meerdere keren wat kreeg. Helaas, soms is het hondenleven zwaar. Geloof niet dat ze daar een trauma aan overgehouden heeft. ;)
Door -Saskia-
Roef & Hidde schreef: Hidde at in de bench en Roef kreeg dan een gedroogd snackje of ging de tuin in.
als Hidde klaar was dan mocht Roef de bak uit likken en dat doet hij 2 jaar later nog steeds ::)
Ik vermoed dat ik dat ook zo gedaan heb. Wodka's grootste hobby is de bakken van anderen uitlikken als ze klaar zijn. Het is voor Wodje dan ook best moeilijk dat er geen extra bak meer is om uit te likken.  :'(
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Waaaaaaa  :D het is bijna zo ver  :D
Ik hoor net dat ze nu al een vreetschuur is  ::)
En toen vroeg ik me opeens af:
Hoe doen jullie dat met pups die nog vaak per dag eten en de volwassen hond die maar 1 keer eet?
Geef je de volwassen hond dan een snack ofzo?
Hier kregen de volwassen honden gewoon niks.
Door eelke
-Saskia- schreef: Ik vermoed dat ik dat ook zo gedaan heb. Wodka's grootste hobby is de bakken van anderen uitlikken als ze klaar zijn. Het is voor Wodje dan ook best moeilijk dat er geen extra bak meer is om uit te likken.  :'(
Mag ze ook jouw bord niet?
Door -Saskia-
eelke schreef: Mag ze ook jouw bord niet?
Dat zou ze best willen, maar de link met de oorzalf tegen de ontstoken oren heeft ze na 12,5 jaar nog steeds niet door.  ::)
Door eelke
-Saskia- schreef: Dat zou ze best willen, maar de link met de oorzalf tegen de ontstoken oren heeft ze na 12,5 jaar nog steeds niet door.  ::)
Heeft er ook niks mee te maken! Dat waait er gewoon in!
Door -Saskia-
eelke schreef: Heeft er ook niks mee te maken! Dat waait er gewoon in!
;D ;D ;D Jij bent echt een Marije #2 - dat zou haar tekst kunnen zijn.
Door eelke
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D Jij bent echt een Marije #2 - dat zou haar tekst kunnen zijn.

??? dat komt gewoon omdat Boomer en Joep soulmates zijn...!
Door pike
Die van mij kregen niks. Dat wende heel snel, ze kwamen geeneens meer kijken wanneer Duc zijn eten kreeg.
Door sella
Ik heb Buffel zijn eten in 2 en gedeeld en de andere keren taalde hij er niet naar, maar ik ben snel naar 2 keer per dag gegaan en met 5 maanden naar 1 keer per dag. Hij bleef zoeken naar eten en stelen. Dus Shay is snel naar 1 keer gegaan, en het was meteen over. Hij gierde schijnbaar van de honger op 3 en 2 keer per dag.
Door chipjolie
gewoon niks.. volwassen krijgen 2x per dag, puppy 3x en daarvan is smiddags dus even een keer alleen in de keuken eten met de deur dicht
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door