Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Elvira schreef: Truckjes leren vergroot de band met je hond en houdt de training leuk volgens de trainers.Helemaal mee eens. Ik merk aan mezelf dat ik dan speelser met mijn hond omga, minder dwang. Maar het is wel degelijk gehoorzaamheid, ze doen toch precies wat je vraagt.
Roef & Hidde schreef: Hidde was super braaf tot ong. 1 jaarAh net andersom dan bij Boris.toen spoten de hormonen zijn oren uit en was er geen land mee te bezeilen buiten
na het zetten van een implantaat is hij weer het liefste jongetje van de klas geworden.
fijn dat het zo goed gaat met Nelson en wie weet slaat hij dat hele puber gebeuren over![]()
*Dorothea* schreef: Ik merk ook dat Patsy daardoor erg op mij gericht is, heb jij dat ook?Ik vind dat moeilijk om te vergelijken, je weet niet hoe hij geweest zou zijn zonder dat hij truckjes leerde. Hij is nu 8 maanden en de laatste tijd komen de streken; de eerste keer perfect voor komen en dan na het commando aan de voet, er gauw vandoor gaan. Daarna het weer perfect doen. Een paar weken geleden na de boswandeling op een paar meter staan springen en niet komen. Ik ben in de auto gestapt (hij keek me met ogen vol ongeloof aan) en een stukje weg gereden. Sindsdien hoef ik hem niet eens meer te roepen als ik bij de auto kom.
Tijdens het wandelen doen we veel spelletjes, ze houdt mij echt scherp in de gaten.
Elvira schreef: Ik vind dat moeilijk om te vergelijken, je weet niet hoe hij geweest zou zijn zonder dat hij truckjes leerde. Hij is nu 8 maanden en de laatste tijd komen de streken; de eerste keer perfect voor komen en dan na het commando aan de voet, er gauw vandoor gaan. Daarna het weer perfect doen. Een paar weken geleden na de boswandeling op een paar meter staan springen en niet komen. Ik ben in de auto gestapt (hij keek me met ogen vol ongeloof aan) en een stukje weg gereden. Sindsdien hoef ik hem niet eens meer te roepen als ik bij de auto kom.Leuk trucje, heb ik ook meerdere keren lopend gedaan, maar met de auto had ik dat niet gedurfd hoor![]()
Fenixjuh schreef: Het klinkt als een heerlijke hond.. Ben ik echt de enige die zich afvraagt waar de begeleidende foto's blijven??Haha, ik zal er weer eens wat maken!
Leuk trucje, heb ik ook meerdere keren lopend gedaan, maar met de auto had ik dat niet gedurfd hoorWel fijn dat het zo goed werkt
![]()
Elvira schreef: Ik vind dat moeilijk om te vergelijken, je weet niet hoe hij geweest zou zijn zonder dat hij truckjes leerde. Hij is nu 8 maanden en de laatste tijd komen de streken; de eerste keer perfect voor komen en dan na het commando aan de voet, er gauw vandoor gaan. Daarna het weer perfect doen. Een paar weken geleden na de boswandeling op een paar meter staan springen en niet komen. Ik ben in de auto gestapt (hij keek me met ogen vol ongeloof aan) en een stukje weg gereden. Sindsdien hoef ik hem niet eens meer te roepen als ik bij de auto kom.Ooow herkenbaar, alleen werkte het wegrijden met de auto bij Patsy niet....![]()
Mara M schreef: Truukjes doen, ja dat doet Duke ook erg graag. Lollig onder je benen door enzo ( ik ben 1,68 en hij heeft 68 cm schofthoogte, heb je beeld? ) Maar hij is gek op truukjes leren en met bekertjes en lekkertjes oefenen en al wat meer.Ik ben 1.65 en Jones is 76 cm en loopt tussen mijn benen door. Hij is 1 keer vergeten te bukken, heb je daar beeld bij?