[quote="DJ en Doerak"]
Erica herkende je niet, maar ze ziet natuurlijk heul veul mensen

. Het heeft zeker als goede lesstof gediend dus jij ook bedankt voor het delen van je verhaal.
Heel veel succes vanmiddag, dat kunnen jullie!! Een goede oefening voor jou. Fijn dat hij zijn 'nee' nu netjes aan kan geven, hij zal vast snel weer vertrouwen krijgen omdat jij precies weet wanneer het genoeg is voor Oscar

.
[/quote]
Als ze hem wel herkende zou het raar zijn hoor, die workshop was 2 jaar geleden en zo opvallend zullen we toen niet geweest zijn
Vanmiddag ging het oefenen ook goed. Mijn ouders keken lekker tv, mijn moeder zat zelfs wat te knikkebollen. Ik heb even rustig geoefend met Oscar. Hij deed het helemaal goed, liep rechtstreeks vanuit de bench naar zijn kleedje met een kop van leuk we gaan weer bezig! Ik heb alleen de makkelijkere dingen gedaan, maar die gingen dan ook hartstikke goed. Ik heb ook laten zien hoe ik het prikken doe, alleen dan zonder spuit, laat staan een naald en dat vond Oscar ook prima. Morgen weer gewoon thuis oefenen en dan zijn we weer klaar voor dinsdag.
[quote="pallas"]
Ik weet zeker dat jullie nog veel verder gaan groeien en ben super trots en dankbaar dat ik er als buitenstaander naar mag kijken en mee genieten

[/quote]
Dank je