danielle1980 schreef: ok dat light blijven geven is niet zo'sn probleem.Volgens mij niet hoor. Het is ook compleet. Er zit minder vet in. Wie weet kunnen ze die hoeveelheid nu nog niet aan.
komen ze dan niet iets tekort?
omdat t light is?
we hebben de pups vanaf 6 weken een probiotica kuur gegeven, toen ze een dagje ziek waren geweest, dat ging heel goed.Ik weet niet of er een maximale kuurlengte aan zit. Volgens mij niet hoor, maar anders na elke maand een week of twee stoppen.
toen we daarmee stopte begon het een tijd erna.
kun je probiotica bv een maand geven of is dat te lang?
kruidenmix zou ik iig nog blijven geven.
en dinsdag ga ik naar de da dus zal t vragen van de giardia.Het is geen standaard test. Maar een pup bij mij op cursus
had het en die had ook af en aan diarre en verdroeg geen CB natuur. Nu heeft ze een kuur gehad (als je pups giardia hebben, vraag dan om panacur of exil no worm plus met fendabendazol, andere middelen tegen giardia zijn veel aggressiever) en binnen drie dagen knapte ze al veel meer op en ze is nu echt een inhaalslag aan het maken met groeien.
hoezo pompoen met peterselie als ik vragen mag?pompoen stopt erg goed. peterselieis in het algemeen erg goed, reinigt ook.
en uh hoe stoom je kipIk neem dan een ijzeren vergiet (zo'n netmandje) en ik zet een an met een lag water op (±3 cm) waar het vergiet in blijft hangen. In het vergiet leg ik (als het water kookt) lapjes kipfilet. Je ziet het dan llangzaam wit worden. Als de bovenkant bijna wit is, draai ik ze even om en laat ze nog een paar minuutjes zo hangen.![]()
Lapjes kip eruit halen, nieuwe lapjes inhangen, gestoomde lapjes even af laten koelen en in blokjes snijden.
(het stoomwater, als er nog over is, kun je ze ook te drinken geven, als het afgekoeld is natuurlijk).