Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het is de Lemelerberg geworden:

Afbeelding

Afbeelding

Daar was ik nog nooit geweest, schandalig eigenlijk... Zo dichtbij huis en zo onvoorstelbaar prachtig.

En omdat Joep het alweer warm had maar even doorgereden naar de Vecht om hem te laten afkoelen

Afbeelding

Afbeelding
Pauline schreef: Het was precies wat ik even nodig had.... :-*

Had ze net weer aangelijnd toen we de boswachter tegenkwamen.... hoezo goed getimed..... :biggrin2:
ik wilde net vragen zeker geen losloopgebied.  :biggrin2:

Vandaag op het strand heel veel honden, toch wel heel relaxed dan om een hondje te hebben die heerlijk onbevangen is en goed de hondentaal spreekt.  8)
*Dorothea* schreef: ik wilde net vragen zeker geen losloopgebied.  :biggrin2:

Vandaag op het strand heel veel honden, toch wel heel relaxed dan om een hondje te hebben die heerlijk onbevangen is en goed de hondentaal spreekt.  8)
Jij dacht: "Die Pauline doet zo vaak wat niet mag.....".  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

We zijn maar 1 stel maar met honden tegengekomen en toen had ik ze alweer aangelijnd. Op mijn vraag om ze bij zich te houden werd positief gereageerd. Op het terras waar we zaten was wel een JR ontsnapt die dacht te kunnen komen aanstormen, maar dat was binnen 1 seconde duidelijk dat dat niet verstandig was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door