TMG1961 schreef: Het woord what bestaat uit 4 letters, gevolgd door het woord yet met 3 enz enz

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Het woord what bestaat uit 4 letters, gevolgd door het woord yet met 3 enz enz
*Dorothea* schreef: ziet er heerlijk uit PlienHet was precies wat ik even nodig had....
Pauline schreef: Het was precies wat ik even nodig had....ik wilde net vragen zeker geen losloopgebied.
Had ze net weer aangelijnd toen we de boswachter tegenkwamen.... hoezo goed getimed.....![]()
*Dorothea* schreef: ik wilde net vragen zeker geen losloopgebied.Jij dacht: "Die Pauline doet zo vaak wat niet mag.....".
Vandaag op het strand heel veel honden, toch wel heel relaxed dan om een hondje te hebben die heerlijk onbevangen is en goed de hondentaal spreekt. 8)
*Dorothea* schreef: Heerlijk gewandeld op het strand van Petten. en daarna lekker patat gegeten in Callantsoog![]()
*Dorothea* schreef: aaahJa fijn, zo'n foto zonder geluid
ziet er best rustig uit op de foto
- Judith - schreef: Ja fijn, zo'n foto zonder geluidaan het strand stil en verlaten, weet niet wie dat zong, waardeloze tekst![]()
![]()
*Dorothea* schreef: aan het strand stil en verlaten, weet niet wie dat zong, waardeloze tekst![]()
- Judith - schreef:ojee, Indy kwam even kijken waar dat lawaai vandaan kwam.
![]()