Geloof niet dat het tegen mij gericht was, maar ik sta niet vroeger op om te stofzuigen. Ben nogal gek. Ik slaap veel te graag
Ik kan ook heeeeeel goed iets laten liggen of ergens doorheen kijken. Zo ben ik al van voor de kerst de ramen aan het wassen. Ik vind andere dingen steeds belangrijker :p want idd na een halve dag staat er weer nose art op. Ik heb wel van die fijne doeken om het bij te houden. Maar dat vind ik minder spannend.
Als ik hier maar 2x in de week stofzuig vind ik het ronduit vies. Dan kom ik de haren overal tegen, op de bank, op de salon tafel. Dan leef ik niet meer lekker. MAAR had ik alleen Kain dan zou ik misschien met 2x daar komen. Aysa maakt gewoon 4x zoveel troep als Kain. Dus dat is ook echt een verschil. Dat kun je niet echt met elkaar vergelijken.
Ik vind 40 minuutjes even wat huishoudelijk doen echt niet veel.
Maar dat is met alles, wat vind je belangrijk en wat heb je er voor over. Boeit een paar water vlekken niet? Nou prima toch? Niemand die er dan last van heeft.
Mij boeit het niet hoe er hier geplast word. Voor mij part gaat hij op zijn kop staan. De wc word toch dagelijks afgeveegd, gewoon omdat ik dat hygiënisch vind. Zal mij het boeien als ik dan 3 pis druppels mee opveeg. Op het werk kom ik ranzigere dingen tegen. En ook al was dat niet. Vriendje laat de wc hier altijd netjes achter. Wc bril gaat altijd omlaag. En een paar druppels opvegen kan ik me echt niet druk om maken.
Pauline, ik zie inderdaad veel overeenkomsten