san :) schreef: ikke! met twee honden! titeren plus evt enting. moet ik evt lepto of rabies ook doorgeven?Je staat erbij !
Moderator: Lizzy
san :) schreef: ikke! met twee honden! titeren plus evt enting. moet ik evt lepto of rabies ook doorgeven?Je staat erbij !
KarinM schreef: NOg een vraagje: Vorig jaar was bij Lina de hondenziekte laag, en Tannetje had gezegd als het dit jaar weer zo is dan zou een puppyenting voldoende zijn. Is dit dan wel aanwezig evt?Tannetje neemt altijd voldoende vaccinatie`s mee, maar ik raad je aan als er evt. wat anders is afgesproken je dit even met Tannetje zelf bespreekt, dan weet je het zeker...
Karin
ChrisTequila schreef: Beste,Met hoeveel honden/katten mag ik je erbij zetten?
Graag wil ik met deze mail laten weten dat ik ook naar de titersessie, in Dordrecht, kom.
Ik kom uit Antwerpen en kom samen met mijn partner Mira, gebruikersnaam Thortequila.
Gelieve mij nog een bevestiging te mailen.
Met vriendelijke groeten,
Chris.
Annemarie Rijnveld schreef: Waar wordt er getiterd? Nu ik in Nederland ben voor een lange periode, zou ik graag mee willen doen. Kan ik mij ook nog aanmelden?Dordrecht
TMG1961 schreef: Dordrechtok, dank je! en is de datum bekend? Of wordt die naderhand doorgegeven?