Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Beste,
          Graag wil ik met deze mail laten weten dat ik ook naar de titersessie, in Dordrecht, kom.
Ik kom uit Antwerpen en kom samen met mijn partner Mira, gebruikersnaam Thortequila.
          Gelieve mij nog een bevestiging te mailen.

Met vriendelijke groeten,
                                                  Chris.
Ik moet even kijken of er niet rond mei dichterbij huis een sessie is, indien niet en ik heb een tuftuf ter beschikking wil ik wel naar Dordrecht tuffen met Pixie.

Wanneer moet je daar definitief antwoord op hebben? Of anders zet mij onder voorbehoud erbij. Ik laat minstens 1 week van te voren weten of ik wel of niet kom
KarinM schreef: NOg een vraagje: Vorig jaar was bij Lina de hondenziekte laag, en Tannetje had gezegd als het dit jaar weer zo is dan zou een puppyenting voldoende zijn. Is dit dan wel aanwezig evt?

Karin
Tannetje neemt altijd voldoende vaccinatie`s mee, maar ik raad je aan als er evt. wat anders is afgesproken je dit even met Tannetje zelf bespreekt, dan weet je het zeker...
ChrisTequila schreef: Beste,
Graag wil ik met deze mail laten weten dat ik ook naar de titersessie, in Dordrecht, kom.
Ik kom uit Antwerpen en kom samen met mijn partner Mira, gebruikersnaam Thortequila.
Gelieve mij nog een bevestiging te mailen.

Met vriendelijke groeten,
Chris.
Met hoeveel honden/katten mag ik je erbij zetten?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door