Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Mieke L. schreef: waren er veel wiebelende piemels?
Redelijk wat voor het aantal minuten dat ik heb gekeken.
Door K&D
koekje schreef: Redelijk wat voor het aantal minuten dat ik heb gekeken.
Kijk, dat krikt de kijkcijfers wat op. Mooie natuur. :biggrin2:
Door charmed
Mieke L. schreef: Voor mij ook, ik zet hem maar niet op met mijn 90 jarige moeder hier op de bank  :biggrin2:
Zat dit weekend bij mijn ouders en er kwam een voorstukje op van dit programma. Dus ik vertelde dat ik een stukje van het progje gezien had. Ik denk wel dat ze vanavond even gaan koekeloeren ze zijn 76 en 81 :)
Door Mieke L.
charmed schreef: Zat dit weekend bij mijn ouders en er kwam een voorstukje op van dit programma. Dus ik vertelde dat ik een stukje van het progje gezien had. Ik denk wel dat ze vanavond even gaan koekeloeren ze zijn 76 en 81 :)
ha ha gelijk hebben ze, maar ik weet dat mijn moeder er niet echt van houdt, (al zal ze dat niet zeggen)
Door chipjolie
zegt ze, ja een grassprietje kriebelt immers meer dan een boomstam.. al heb ik z n odol nog niet gezien  ;D wat een programma joh haha
Door Joaquin
chipjolie schreef: zegt ze, ja een grassprietje kriebelt immers meer dan een boomstam.. al heb ik z n odol nog niet gezien  ;D wat een programma joh haha
Odol  :2funny: die heb ik al lang niet gehoord!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door