Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: waren er veel wiebelende piemels?Redelijk wat voor het aantal minuten dat ik heb gekeken.
*Dorothea* schreef: Marije, de driving judge was in the neighbourhoodA friend of mij was in beeld
koekje schreef: Redelijk wat voor het aantal minuten dat ik heb gekeken.Kijk, dat krikt de kijkcijfers wat op. Mooie natuur.
*Dorothea* schreef: ik zit weer aan de buisShit ik werk!!!![]()
Mieke L. schreef: Voor mij ook, ik zet hem maar niet op met mijn 90 jarige moeder hier op de bankZat dit weekend bij mijn ouders en er kwam een voorstukje op van dit programma. Dus ik vertelde dat ik een stukje van het progje gezien had. Ik denk wel dat ze vanavond even gaan koekeloeren ze zijn 76 en 81![]()
charmed schreef: Zat dit weekend bij mijn ouders en er kwam een voorstukje op van dit programma. Dus ik vertelde dat ik een stukje van het progje gezien had. Ik denk wel dat ze vanavond even gaan koekeloeren ze zijn 76 en 81ha ha gelijk hebben ze, maar ik weet dat mijn moeder er niet echt van houdt, (al zal ze dat niet zeggen)![]()
chipjolie schreef: zegt ze, ja een grassprietje kriebelt immers meer dan een boomstam.. al heb ik z n odol nog niet gezienOdolwat een programma joh haha