Moderators: koekje, pearlsofpassion
spreeuwtje schreef: Vroegah in mijn werk heb ik tig katers gecastreerd. Dus met dat keukenmesje kan ik me gelijk in vinden!huh..wat bedoel je daarmee? Toch niet wat ik denk,,nl zo hard knijpen dat je de bal kapot knijpt. Kan me niet voorstellen dat een kater dit vrijwillig ondergaat als ie bij kennis is
Zal t ook met een dunschiller lukken?
:biggrin:
Als er geen nadelen aanzitten zou ik stom zijn om een straat vol Koekies te creëren. Want t ís me toch een draak!!
Waar ik werkte deden we ballen knijpen als er een redelijke bal te knijpen valt.
Soms met 4 maanden maar meestal rond 6.
Ik probeer m zo lang mogelijk binnen te houden want hij is echt nergens bang voor.
Ik vond ney wel iets over implantaten. Eerst maar even lezen.
TMG1961 schreef: huh..wat bedoel je daarmee? Toch niet wat ik denk,,nl zo hard knijpen dat je de bal kapot knijpt. Kan me niet voorstellen dat een kater dit vrijwillig ondergaat als ie bij kennis isnee joh!!!
Martine-Tom schreef: Klinkt niet als een ideale buitenkatDe ideale buitenkat bestaat niet in het dichtbevolkte Nederland. Je kan dan beter praten over het perfecte buitengebied voor de kat![]()
TMG1961 schreef: huh..wat bedoel je daarmee? Toch niet wat ik denk,,nl zo hard knijpen dat je de bal kapot knijpt. Kan me niet voorstellen dat een kater dit vrijwillig ondergaat als ie bij kennis isMaar de ballen moeten nog indalen hè? En mogelijk nog wat groeien?
pearlsofpassion schreef: Misschien een kittenvriendje overwegen, zodat hij die kan vangen en zijn afleiding en beweging binnen te vinden?Ik heb geprobeerd meneer spreeuw te overtuigen maar helaas.