Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Corine1981
Ik wil mezelf ook vast aanmelden voor de regio Utrecht.
Duurt nog 6 weken voor puppy lief komt, maar dan willen wij allicht ook wat mee gaan bestellen zo nu en dan.

Ik woon in Maarssen!
Door Khari
Thurin schreef: is er toevallig iemand die een kilo runderlippen heeft liggen die ik zou over mogen nemen?
Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemen
Door Thurin
Khari schreef: Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemen
Dat zou heel fijn zijn.
Door kakocavi
Ik zat al eerder vol interesse naar die lijst te kijken, maar ik wil hooguit enkele kilo's orgaan en daarvoor ga ik niet naar BOZ rijden.
Door orinake
Anders even een steentje opwerpen of er nog mensen zijn die interesse hebben he.
Voor enkele kilo's zal het inderdaad niet erg lonen vrees ik
Door Khari
morgen beetje eind van de ochtend ga ik naar de markt om zalmlijven te halen, is er nog iemand die wilt? Ze hebben meestal wel lijven en koppen liggen, voor 50 cent per stuk. Lijven zitten geen koppen aan, ze gaan dus apart en per stuk.
Ik weet voor nu kort dag, maar ga er regelmatig heen voor de zalm.
Ik heb momenteel geen ruimte om echt te bewaren, kan wel vrijdag meenemen naar carpool Houten.
Door joel
Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan  :)

Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
Door kakocavi
joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan :)

Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.
Door joel
kakocavi schreef: Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.
Je kan proberen of je dan je bestelling erbij kan plaatsen. Maar t kan zijn dat Versvoer niet alles op voorraad heeft....je kan ze ook even mailen met je vraag?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door