Ik wil mezelf ook vast aanmelden voor de regio Utrecht.
Duurt nog 6 weken voor puppy lief komt, maar dan willen wij allicht ook wat mee gaan bestellen zo nu en dan.
Ik woon in Maarssen!
Moderator: Charlie Angel
Thurin schreef: is er toevallig iemand die een kilo runderlippen heeft liggen die ik zou over mogen nemen?Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemen
Khari schreef: Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemenDat zou heel fijn zijn.
joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan
Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
kakocavi schreef: Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.Je kan proberen of je dan je bestelling erbij kan plaatsen. Maar t kan zijn dat Versvoer niet alles op voorraad heeft....je kan ze ook even mailen met je vraag?