Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Ivonne schreef: tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijk :-\ ben bang dat het wat langer gaat duren bij hem
Sjips, Ivonne, welke tijd gaven ze ervoor? :(
Door Ine
Ivonne schreef: ongeveer een maand dus het kan nog..... :-\
Wij zijn mensen en willen alles gister al! :-[
Ivonne, mijn duimen gaan in een hoger tempo verder!! :-*
Door Ivonne
volgens mij zie ik verschil ;D het is niet veel maar toch... hij is weer wat enthousiaster en rent wat meer, gaat wel gauw weer sjokken maar goed, het lijkt wat beter te gaan. Ook opstaan van een gladde vloer lijkt iets beter te lukken.... nu maar hopen dat het echt zo is en geen "wishfull thinking"...
Door Lizzy
Poeh hee! Dit klinkt toch wel goed Ivonne! Misschien gaat het toch aanslaan!!!!!
Door Jacqueline74
Zo wat een verhaal ik heb net even de tijd genomen om het eens rustig door te lezen :o. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen. Misschien dat je ook nog iets met fysiotherapie kan doen ??? het is maar een idee ;)
Door Ine
Ivonne schreef: volgens mij zie ik verschil ;D het is niet veel maar toch... hij is weer wat enthousiaster en rent wat meer, gaat wel gauw weer sjokken maar goed, het lijkt wat beter te gaan. Ook opstaan van een gladde vloer lijkt iets beter te lukken.... nu maar hopen dat het echt zo is en geen "wishfull thinking"...
Rustig afwachten, over een paar dagen zul je dan toch wat meer kunnen zien, denk ik! Ik duim gewoon door!! :-*
Door Ivonne
ht begint echt te werken; Bas logeert nu bij de ouders van mijn ex omdat ik te druk ben met mijn werk (ook in de avonduren) en zij hebben hem opgehaald hij sprong "zo" de auto in en ze hebben een heel stuk in het bos gelopen.... dus ja, volgens mij doen de anabolen hun werk ;D
Door gonny
Ivonne schreef: ht begint echt te werken; Bas logeert nu bij de ouders van mijn ex omdat ik te druk ben met mijn werk (ook in de avonduren) en zij hebben hem opgehaald hij sprong "zo" de auto in en ze hebben een heel stuk in het bos gelopen.... dus ja, volgens mij doen de anabolen hun werk ;D
yes!! :D wat fijn voor jullie!!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door